کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مردم شهرستان اردل چشم انتظار شروع به کار سدبهشت آباد

29 فروردين 1394 ساعت 10:43

احداث سد بهشت آباد يکي از مهترين مطالبات چندين ساله مردم شهرستان اردل بوده که اجرايي شدن اين پروژه تعيين كننده آينده شهرستان و استان است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، سد بهشت آباد از مهم‌ترين ضرورت‌هاي شهرستان اردل با هدف ايجاد فرصت‌هاي شغلي جديد و شكوفايي اقتصاد است كه در سفرهاي استاندار به شهرستان مورد توجه جدي قرار گرفته است اما شنيده ها حاکي از آن است که اين پروژه تعطيل شده است و اين موضوع باعث نگراني و نااميدي مردم شده است، چشم اميد جوانان اردل و كشاورزان به اجرايي شدن اين پروژه سرنوشت‌ساز و تعيين كننده آينده شهرستان و استان است.

هدف اصلي اين پروژه انتقال آب به استان هاي همجوار و شکوفايي و آبادسازي شهرستان و استان مي باشد. از مسئولين استاني انتظار میرود که با کنار گذاشتن اختلافات و با تدبير به اين موضوع بنگرند و اميد چندين ساله مردم اين شهرستان را به یاس مبدل نکنند .

بهره برداري از سد بهشت آباد عليرغم تأمين آب آشاميدني چند استان ،هزار شغل ديگر ايجاد مي‌كند و مي‌تواند تحولي عظيم در كشاورزي شهرستان و استان ايجاد نمايد.

همانطور که فرماندار شهرستان اردل و همچنين استاندار محترم چهارمحال وبختياري احداث سد بهشت آباد را يکي از بهترين مطالبات شهرستان بيان کردند و طبق قول مساعدي که درخصوص شروع به کار اين سد در آغاز سال ۹۴ دادند انتظار مي‌رود اميد مردم رنج‌ديده و محروم شهرستان‌ اردل نااميد نگردد و در آينده‌اي نه چندان دور شاهد شروع به کار اين پروژه باشيم.

انتهاي پيام/1024ج/۵۷۰ه


کد مطلب: 21812

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21812/مردم-شهرستان-اردل-چشم-انتظار-شروع-کار-سدبهشت-آباد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir