۰
plusresetminus
سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان اردل از انجام ويزيت ۶۵۶۱ نفر بيمار در مراكز بهداشتي درماني شهري و روستايي اين شهرستان در طول ايام نوروز ۹۴ خبر داد.
۶۵۶۱ نفر در طرح نوروزي در اردل ويزيت شدند/افزايش ۲۶ درصدي خدمات بهداشت و درمان در سال ۹۴ نسبت به سال قبل
به گزارش جهانبین نیوز، مهندس اسماعيل اميدي اردلي سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان صبح امروز در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه اظهار داشت: تعداد مراجعين به مراكز بهداشتي درماني شهرستان اردل از ۲۵ اسفند ۹۳ لغايت ۱۵ فروردين ۹۴ حدود ۶۵۶۱ نفر بوده است كه اين آمار نسبت به سال گذشته بيش از ۲۶ درصد افزايش داشته است .

اميدي افزود : علاوه بر ارتقاء نرخ كمي خدمات حوزه سلامت در شهرستان اردل ، با برنامه ريزي هاي انجام شده از نطر كيفي هم خدمات شايسته اي به شهروندان و مسافرين عزيز ارائه شده است بطوريكه با همكاري بخش خصوصي و افزايش ساعات كاري اين بخشها در واحدهاي داروخانه و تزريقات در اين ايام حدود ۵۲۰۰ نفر از خدمات داروخانه و حدود ۲۱۱۰ نفر نيز از خدمات تزريقات و پانسمان بهره مند شده اند كه اين خدمات منجر به رضايتمندي بيشتر شهروندان عزيز شده است .

مسئول كميته خدمات بهداشتي ، سلامت و محيط زيست ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي شهرستان اردل اعلام كرد : در حوزه بهداشت و در طرح بسيج سلامت نوروزي با فعاليت ۱۵ بازرس بهداشت محيط تعداد ۸۸۰ بازديد بهداشتي از مراكز تهيه و توزيع مواد غذايي شهرستان اردل انجام شد كه حاصل آن انجام ۳۲ مورد نمونه برداري از مواد غذايي مشكوك ، صدور ۵۷ مورد كارت بهداشتي ، جمع آوري ۱۰۷۰ كيلوگرم مواد غذايي فاسد و معرفي ۱۷ متخلف به مراجع قضايي بوده است .

اين مسئول افزود: در خصوص كنترل آب آشاميدني نيز ۸۷ مورد نمونه برداري ميكروبي و تعداد ۳۹۵ مورد كلرسنجي صورت گرفته است.

وي با اشاره به افزايش چشمگير مراجعين در بيمارستان اردل تصريح كرد : در حوزه درمان نيز در بيمارستان امام رضا(ع) شهرستان اردل شاهد افزايش حجم مراجعين بيماران بوده ايم به طوريكه در اين ايام بيش از ۱۳۵۵ نفر بيمار به اين بيمارستان مراجعه نموده كه اين آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود ۴۰ درصد افزايش داشته است . انجام ۳۱۶ نفر بستري دائم و موقت ، انجام ۲۲ زايمان طبيعي و سزارين و انجام ۱۰۷۳ مورد خدمات آزمايشگاهي از ديگر خدمات ارائه شده در بيمارستان امام رضا (ع) اردل در طول اين ايام بوده است .

اميدي گفت : در حوزه اورژانس نيز با فعاليت ۱۵ تكنسين فوريتهاي پزشكي و استقرار ۳ دستگاه آمبولانس در ۲ پايگاه اورژانس جاده اي اردل و دشتك و انجام بيش از ۳۷ ماموريت ترافيكي و غير ترافيكي ، اقدامات شايسته اي در راستاي ارائه خدمات اورژانسي و تامين سلامت مردم صورت گرفته است.

سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان اردل در پايان ضمن قدرداني از كليه همكاران شيفتهاي نوروزي اظهار اميدواري كرد: با برنامه ريزي بهتر و رفع نقاط ضعف و تامين محيطي سالم و بهداشتي و ارتقاء كيفيت خدمات سلامتي به مسافرين و گردشگران نوروزي زمينه حضور بيشتر آنها در شهرستان اردل را فراهم نماييم.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۲:۴۶

29 Dec 2019