کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با تلاش آب و فاضلاب روستايي کوهرنگ صورت گرفت:

تلاش در برف 5 متري براي رفع مشکل آب دهستان موگويي

17 اسفند 1393 ساعت 8:44

ريزش کوه در مسير روستاي سرآقاسيد باعث قطع شدن آب آشاميدني اين دهستان شد که با تلاش جهادگرانه کارکنان اين اداره پس از 15 روز بي وقفه کار و تلاش این مشکل حل و دسترسی اهالی دهستان موگویی به آب شرب سالم، مجددا فراهم شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، مهندس علي محمدحسيني رئيس اداره آب و فاضلاب روستايي کوهرنگ گفت: با تلاش بي وقفه و شبانه روزي کارکنان اداره آب و فاضلاب روستايي کوهرنگ، مشکل آب دهستان موگويي که با ريزش کوه قطع شده بود، رفع شد.

مهندس محمدحسيني افزود: ريزش کوه در مسير روستاي سر آقاسيد باعث قطع شدن آب آشاميدني اين دهستان شد که با تلاش جهادگرانه کارکنان اين اداره پس از 15 روز بي وقفه کار و تلاش این مشکل حل و دسترسی اهالی دهستان موگویی به آب شرب سالم، مجددا فراهم شد.

محمدحسيني در ادامه گفت: اين عمليات با برف روبي به ارتفاع 5 متر و به طول 100 متر انجام شد و تجهيزات و اتصالات از طريق جاده بزنوي در استان لرستان ارسال شد.

علي محمد حسيني بيان داشت: کارکنان اداره آب و فاضلاب کوهرنگ به مدت 3 روز پياده روي کردند تا به محل مورد نظر رسيده و محل آسيب ديده را ترميم کنند.

وي با تشکر از آبدار روستاي خويه گفت: با قطع شدن اين مسير آبرساني بيش از 300 خانوار دچار مشکل شدند که خوشبختانه با تلاش همکاران در کمترين زمان ممکن اين مشکل مرتفع شد.

انتهای خبر/۱۰۲۴ج/۶۱۰ ک
 


کد مطلب: 21297

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/21297/تلاش-برف-5-متري-براي-رفع-مشکل-آب-دهستان-موگويي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir