۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۲۱۲۸۱
مدیر کل راه و شهرسازی استان خبر داد:

افتتاح 1098 واحد مسکن مهر چهارمحال و بختیاری در اسفند ماه

مدیر کل راه و شهرسازی استان از افتتاح ۱۰۹۸ واحد مسکن مهر در استان با حضور مجری ویژه و قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر خبر داد.
افتتاح 1098 واحد مسکن مهر چهارمحال و بختیاری در اسفند ماه
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، قاسم قاسمی با اعلام افتتاح ۱۰۹۸ واحد مسکن مهر در هفته جاری، گفت: این واحد ها که در قالب چندین پروژه ساخته شده‌اند ،در ساعت ۹ صبح سه شنبه ۱۹ اسفند با حضور مهندس مهرآبادی افتتاح می شود.

قاسمی با بیان اینکه این واحدها در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت شامل شهرکرد ، بروجن و فارسان افتتاح می شود گفت: برای هر واحد ۲۵۰ میلیون ریال به متقاضیان تسهیلات اعطا شده است.

وی با اشاره به اینکه این استان جز ۵ استان برتر کشور در استفاده از مصالح باکیفیت در ساخت و ساز معرفی شده است، اظهار امیدورای کرد تا پایان سال ۹۴ تمامی پروژه‌های نیمه تمام مسکن مهر استان تکمیل شود.

قاسمی در ارتباط با پنجمین مرحله افتتاح و واگذاری مسکن مهردر استان ادامه داد : تعداد واگذاری مسکن مهر در منظریه شهرکرد با ۷۴۱ واحد وسپس در الهیه بروجن با ۲۸۱ و در فارسان ۷۶ واحد آماده واگذاری به متقاضیان می باشد.

وی خاطرنشان ساخت : از تعداد ۱۳۳۶۶ واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر که در تعهدات این اداره کل بوده تاکنون طی ۴ مرحله تعداد ۶۹۷۴ به متقاضیان تحویل شده است.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۴:۰۸

2 Jan 2020