۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۲۱۰۳۹
هشدار به مسئولين!

قطعي مکرر شبکه هاي ديجيتال در کوهرنگ مردم را به سمت ماهواره می کشاند

به علت ضعف زیرساخت متاسفانه هر روز شاهد اختلال در سیستم شبکه های دیجیتال شهرستان کوهرنگ هستیم و همین امر موجب گرایش روزافزون مردم به استفاده از ماهواره شده است.
قطعي مکرر شبکه هاي ديجيتال در کوهرنگ مردم را به سمت ماهواره می کشاند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، سيستم ديجيتال تجربه اي جديد در عرصه تماشاي تلويزيون بوجود آورد. اين سيستم علاوه بر ايجاد امکان ارائه شبکه هاي تلويزيوني بيشتر، کيفيت صدا و تصوير نيز را تاحد قابل توجهی افزایش داد. 

قابليت ارائه تعداد شبکه هاي بيشتر، کيفيت صدا و تصوير بالاتر نسبت به آنالوگ، راهنماي الکترونيکي برنامه ها، اطلاعات اضافي در کنار تصاوير، زبان دوم مانند شبکه آي فيلم و ورزش، پيام نما با کيفيت بالاتر و خدمات ويژه نابينايان و ناشنوايان از امکاناتي است که در سيستم ديجيتال تعريف شده است.
 
به گزارش کوهرنگ خبر، این سیستم که پس از مدت ها انتظار، چند ماه پیش در شهرستان کوهرنگ به بهره برداری رسید، متاسفانه این روزها حال و روز خوشی ندارد و دريافت شبکه ها در این شهرستان با اختلال مواجه است. اختلالی که از زمان راه اندازی فرستنده ديجيتال کم و بیش وجود داشته و بر طرف نشدن نواقص آن باعث نارضايتي و گلايه مردم شده است.
 
مردم شهرستان کوهرنگ دلیل پارازیت ها و قطعي ها را به حساب نوپا بودن شبکه دیجیتال گذاشته و مشتاقانه در انتظار رفع این مشکلات توسط مسئولین ذیربط هستند. اما بعد از گذشت ماه ها از راه اندازی شبکه ديجيتال، هنوز هم این شبکه با قطعی مکرر مواجه است و گاه اين قطعی ها به چندين ساعت مي رسد!
 
اين امر سبب نارضايتي مردم اين شهرستان شده است به طوري که برخی گيرنده ديجيتال خود را قطع کرده و به ماهواره روي آورده اند.
 
علیرغم برنامه هاي متنوع و سرگرم کننده شبکه دیجیتال که توجهات بسیاری را به خود جلب نمود، متاسفانه قطع مکرر شبکه هاي ديجيتال؛ بستر مناسبي را براي استفاده از گيرنده هاي ماهواره، که استفاده از آنها برخلاف قوانین کشور نیز هست، فراهم مي سازد. لذا شهروندان شهرستان کوهرنگ اميدوارند با پيگيري هاي مسئولان شهرستان و مساعدت صدا و سيماي استان چهارمحال و بختياري، اين مشکل براي هميشه مرتفع و منطقه از پيامدهاي فرهنگي نامناسب شبکه هاي ماهواره اي در امان بماند.
 
انتهای خبر/۱۰۲۴ج /۶۱۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۴:۴۱

27 Jan 2020