۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۲۰۹۳۷

اکران «شيار 143» در شهرستان فارسان، شهرستاني بدون سالن سينما

نماينده تهيه کننده فيلم شيار 143 در استان چهارمحال و بختياري در شهري بدون سينما، قراراست از 27 تا 28 بهمن ماه ميزبان اين فيلم دفاع مقدس باشد
اکران «شيار 143» در شهرستان فارسان، شهرستاني بدون سالن سينما
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سلماز همت زاده افزود: فيلم شيار ۱۴۳ در بيست و دومين جشواره فيلم فجر جايز بهترين بازيگري زن توسط مريلا زارعي و بهترين کارگرداني خانم نرگس آبيار و بهترين فيلم از نگاه مخاطب شده است.

وي تصريح کرد : اين فيلم مورد عنايت مقام معظم رهبري قرار دارد ايشان ۲ بار اين فيلم سينمايي را ديده اند.


وي اظهار کرد: فيلم سينمايي "شيار ۱۴۳" با اقتباس از رمان "چشم سوم" نوشته نرگس آبيار داستان زني به نام الفت را روايت مي کند که در انتظار پسر خود خبر خوشي دريافت کرده و به آن دل مي بندد. تا اين که...
اين فيلم دومين اثر بلند سينمايي نرگس آبيار است و در ژانر دفاع مقدس به موضوع مادران در دوران دفاع مقدس مي پردازد

قرار است در تاريخ ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه در فرهنگسراي شهرستان فارسان اکران شود و البته در تاريخ ۲۸ از چهار مادر شهيد شهرستان هم تقدير مي شود.

در حالي قرار است اين فيلم در شهرستان فارسان اکران شود که همچنان مردم منتظرسالن سينما مي باشد قرار بود در اين شهرستان سالن سينما راه اندازي شود اما تا کنون اقدامي صورت نگرفته و مردم اين شهرستان بايد فيلم شيار ۱۴۳ را در يک سالن بدون تجهيزات سينمايي تماشا کنند و با اکران اين فيلم مي توان گفت نياز است مسئولين گام نخست را بردارند.

انتهای پیام1020ج / 590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۲:۱۹

2 Jan 2020