کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیانیه اداره کل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختیاری:

22 بهمن یادآور حضور حماسی و غیرتمندانه مردمی است که به فرمان امامشان لبیک گفتند

21 بهمن 1393 ساعت 8:33

اداره كل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري با صدور اطلاعيه‌اي از عموم مردم براي شركت پرشور در راهپيمايي روز ۲۲ بهمن، سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي دعوت کرد.


به گزارش جهانبین نیوز، در این بیانیه آمده است:

زجاء الحق مسلم بود و پیدا که ان الباطل کان زهوقا
دهه فجر آیینه ای است به پهنای تمام هستی و به بلندای تاریخ که در پیشگاه عاشقان حق و حقیقت و عدالت خواهی و خدامحوری به رهبری معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) گشوده شد تا دل های تشنه ی حق را به سوی خویش بخواند و ظلم ستیزی و یاوری مظلومان را علم داری کند.

این بیانیه می افزاید: دهه مبارک فجر یادآور حضور حماسی و غیرتمندانه مردمی است که به فرمان امامشان لبیک گفتند و با دست های خالی و مشت های گره کرده نظام ستم شاهی را از پای درآوردند و در مقابل گلوله ها قد علم کردند تا اسلام از پای نیفتد.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز با تأسی و پیروی از شهیدان گلگون کفن ما می آییم تا به جهانیان به ویژه آمریکای جهانخوار و اسراییل کودک کش اعلام کنیم که دست هایمان بسته نیست و این دست های ما غیورانه تا جان در بدن داریم در بیعت با ولایت و در این راه از دل و جان مایه می گذارند.

اداره کل تبليغات اسلامي استان به همراه تشکل های مردمی، کانون مداحان، شورای هیئات مذهبی، اتحادیه موسسات و مراکز قرآنی مردمی؛ با تبريك فرارسيدن ۲۲بهمن ماه از همه مردم درخواست مي‌كند كه باحضور گسترده و انقلابي خود در راهپيمايي ۲۲ بهمن بار ديگر با آرمان‌هاي امام راحل و شهداي انقلاب اسلامي تجديد بيعت دوباره کنند.
انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 20818

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20818/22-بهمن-یادآور-حضور-حماسی-غیرتمندانه-مردمی-فرمان-امامشان-لبیک-گفتند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir