۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۲۰۷۶۹
بیانیه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

راهپیمایی 22 بهمن، همایش تجلی اقتدار ملی است

سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در بیانیه‌ای با پاسداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ فراهم کردن زمینه حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) را عمق استراتژیک انقلاب اسلامی دانسته است.
راهپیمایی 22 بهمن، همایش تجلی اقتدار ملی است
به گزارش جهانبین نیوز؛ در بیانیه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، آمده است: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به زعامت حضرت امام خمینی(ره) و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)،‌ چنان ارزشمند و گرانسنگ است که منشأ تحولات عظیم داخلی، منطقه ای و بین المللی شده است.

این بیانیه می افزاید: دگرگونی حاکمیت طاغوت و ایجاد نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه شرع مبین اسلام، الگو سازی مقاومت برای مردم مستضعف منطقه و به هم زدن معادلات دوقطبی بر محور قدرت های استکباری از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی ایران است.

در ادامه این بیانیه آمده است: صدور فرهنگ بسیجی ایثار و شهادت و شهادت طلبی از دیگر دستاوردهای انقلاب است که مصداق عینی آن را در عراق، سوریه و دیگر کشورهای اسلامی با ده ها هزار بسیجی می بینیم.

این بیانیه، عصر حاضر را دوران تقابل جبهه کفر با اسلام ناب و راستین به نمایندگی ملت و رهبر بزرگ ایران اسلامی دانسته و می افزاید: این دوران را مقطع حساس تاریخ می دانیم که، یک طرف اراده خدا و طرف دیگر، اراده بندگان عصیان گر قرار گرفته اند. نماد اراده خدا، ملت ایران و رهبری معظم انقلاب است که در برابرش استکبار جهانی، کفر جهانی و ارتجاع منطقه قرار دارد.

در این بیانیه تصریح شده است: انقلاب اسلامی ایران یکی از برجسته ترین انقلاب های تاریخ است که بناست زمینه حکومت جهانی صالح ترین بنده و موعود آسمانی، حضرت بقیه الله الاعظم(عج) را فراهم کند.

در بخش دیگری از این بیانیه، با یادآوری رسالت و مسئولیت سنگین بسیجیان و نخبگان و اندیشمندان و دلسوزان انقلاب اسلامی، آمده است: وحدت و همدلی فرزندان این مرز و بوم و آینده نگری و تدبیر صحیح مسئولان به ویژه تیم مذاکره کننده هسته ای و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب از اصلی ترین تکالیف برای تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف داخلی، منطقه ای و بین المللی و حفظ دستاوردهای ارزشمند کشور است که با ایثار، تلاش، مجاهدت و از خودگذشتگی هزاران جوان این مرز و بوم به دست آمده است تا بتوانیم علاوه بر خنثی سازی تحریم های ظالمانه، توطئه های صهیونیستی استکبار و مزدوران منطقه ای آنها را نقش بر آب کنیم.

‌در پایان این بیانیه تأکید شده است: ما پاسداران، سربازان و بسیجیان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان ، همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم غیور و قهرمان و ولایتمدار چهارمحال و بختیاری، در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن شرکت می کنیم و آحاد مردم عزیزمان می خواهیم با حضور پرشور و حرارت انقلابی خود در این همایش تجلی اقتدار ملی، یک صدا و رسا،‌ هرچه فریاد دارند بر سر جنایت پیشگان تاریخ به سرکردگی آمریکا و اسرائیل و هم پیمانان اروپایی آنان بکشند.


انتهای خبر/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۵۴:۲۸

28 Dec 2019