کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور معاون مديريت منابع انساني استاندار

نمايشگاه نماز و حجاب در شهرستان کوهرنگ افتتاح شد

14 بهمن 1393 ساعت 18:39

مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان کوهرنگ اظهار کرد: همزمان با ايام الله دهه مبارک فجر، نمايشگاه نماز و حجاب در حسينيه محمد رسول الله صلي الله عليه و آله و سلم شهر چلگرد، مرکز شهرستان کوهرنگ امروز (14بهمن) با حضور معاون توسعه منابع انساني استاندار افتتاح شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان کوهرنگ اظهار کرد: با حضور معاون توسعه منابع انساني استاندارو همزمان با ايام الله دهه مبارک فجر، نمايشگاه نماز و حجاب در حسينيه محمد رسول الله شهر چلگرد افتتاح شد.

در مراسم افتتاح اين نمايشگاه، سيامک سليماني، معاون توسعه منابع انساني استاندار چهارمحال و بختياري ضمن تبريک به مناسبت دهه فجر، نماز و حجاب را دو مقوله اساسي بسيار مهم در دين مبين اسلام دانست که با رعايت کردن و اهميت دادن به اين دو موضوع بسياري از مشکلات اجتماعي و فرهنگي حل خواهد شد.
 
سليماني با اشاره به اهميت نماز و حجاب افزود: نماز و حجاب از دير باز از ديدگاه ائمه اطهار و شخصيت هاي ديني و بزرگان انقلاب اسلامي از اهميت بسيار زيادي برخوردار بوده است و از شاخصه هاي اصلي انقلاب در موضوعات اجتماعي و فرهنگي است که بسيار تاکيد شده است.

به گزارش کوهرنگ خبر، اين نمايشگاه به مناسبت ايام دهه مبارک فجر با محصولات متنوعي از قبيل کتاب، عکس، مقاله و پوسترهاي مربوط به مسئله نماز و حجاب  به مدت ده روز تا پايان دهه مبارک فجر براي بازديد علاقه مندان داير است.
 
 
انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/610ک


کد مطلب: 20693

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20693/نمايشگاه-نماز-حجاب-شهرستان-کوهرنگ-افتتاح

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir