۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۲۰۶۵۸
در شهرستان سامان/

همایش تجلیل از دانش آموزان راه یافته به مراکز آموزش عالی برگزار شد

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان از برگزاری همایش تجلیل از دانش آموزان راه یافته به مراکز عالی شهرستان سامان خبر داد.
همایش تجلیل از دانش آموزان راه یافته به مراکز آموزش عالی برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، محمد دهقان با در همایش تجلیل از دانش آموزان راه یافته به مراکز آموزش عالی با اشاره بر اینکه در حال حاضر پیشرفت های کشور ها وابسته به علم و دانش افراد جامعه است، اظهار داشت: باید در کشور ما نیز با توجه به علم و تکنولوژی جهان به پیش برویم.

دهقان با اشاره بر اینکه شهرستان سامان از سال های دور سابقه علم ، دانش و فرهنگ را داشته است ، عنوان کرد: ما مسئولین مسئولیت بزرگی در رساتای برنامه ریزی در رساتای پیشرفت علم و دانش در شهرستان فرهنگ و هنر و علم داریم.

وی با بیان اینکه بحث های مشاوره ای دانش اموزان سال سوم و چهارم دبیرستان در شهرستان صورت می گیرد، بیان داشت: هدف از انجام این طرح بدست آوردن صندلی های خوب دانشگاه ها برای دانش آموزان و دانشجویان آینده این شهرستان است.

دهقان با شاره بر اینکه تعداد دانش آموزان دختر و پسر رشته های نظری ۸۲۲ نفر، دانش آموزان رشته های فنی و حرفه ای دختر و پسر در مجوع ۱۹۷ نفر، داشن آموزان رشته کار و دانش ۲۹۵ نفر است، عنوان کرد: تعداد داشن اموزان سال تحصیلی ۹۳-۹۲ در سه رشته یک هزار و ۳۱۴ نفر بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد دانش اموزان پیش دانشگاهی دختر و پسر جمعا۱۴۳ نفر بوده است، تصریح کرد: قبولی در کنکور در دانشگاه های دولتی و روزانه در مجموع ۲۸ نفر بوده است.

دهقان تاکید کرد: آمار هنرجویان سال سوم شهرستان در رشته کار و دانش ۱۵۲ نفر و فنی و حرفه ای ۸۹ نفر و قبولی رشته های کار و دانش و فنی و حرفه در دانشگاه دولتی، روزانه و شبانه ۶۴ نفر بوده است.

وی خاطر نشان کرد: در سالتحصیلی 93-92 ، 103 نفر از دانش آموزان این شهرستان  به دانشگاه های عالی راه یافته اند.

انتهای پیام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۸:۲۱

15 Jan 2020