۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳
کد مطلب : ۲۰۵۹۳

اطلاعیه دعوت ستاد دهه فجر استان برای حضور در مراسم یوم‌الله دوازدهم بهمن

تاد دهه فجر انقلاب اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، با صدور بیانیه ای از مردم ولایتمدار و انقلابی استان برای حضور در ویژه برنامه های یوم‌الله 12 بهمن ماه دعوت بعمل آورد.
اطلاعیه دعوت ستاد دهه فجر استان برای حضور در مراسم یوم‌الله دوازدهم بهمن
به گزارش جهانبین نیوز ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، با صدور بیانیه ای از مردم ولایتمدار و انقلابی استان برای حضور در ویژه برنامه های یوم‌الله ۱۲ بهمن ماه دعوت بعمل آورد.

در این بیانیه آمده است:
روز دوازدهم (بهمن‏) به يك معنا، روز شروع قدرت اسلام است. امام خامنه‌ای مدظله‌العالی مردم شريف وهميشه در صحنه بام ايران پر صلابت‌تر از قبل، به شکرانۀ سي وششمين سال پيروزي انقلاب و این نعمت بزرگ الهی و به پاس آن ایام فردا صبح در مراسم بزرگداشتی، سی و ششمین سالگرد لحظه ورود تاریخی آفتاب انقلاب، حضرت امام خمینی«ره» را به ایران گرامی داشته و از همۀ دوستداران و رهروان روح الله و عاشقان ولايت دعوت بعمل مي آيد تا با حضور حماسی، گسترده و معنوی خود در آغازین روز دهه مبارک فجر، یک‌شنبه ۱۲ بهمن‌ماه، رأس ساعت ۹:۳۳ دقیقه صبح پروانه‌وار گرد هم آمده و ضمن مرور خاطرات بهمن ۵۷ و پاسداشت آن ایام با و امام، شهدا وولايت تجدید بیعت کنند.

این بیانیه می‌افزاید:
این مراسم در شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد با سخنرانی پیشکسوت انقلاب اسلامی ، جناب آقای محمد مهدی عبد خدایی و نظیر این مراسم در دبیرستان نمونه عترت لردگان، سالن ورزشی شهید تندگویان بروجن، سالن اجتماعات ارشاد اسلامی فارسان، مسجد جامع چلگرد، کانون حکمت بن، سالن اجتماعات آموزش و پرورش شلمزار، هنرستان پسرانه رازی اردل و دبیرستان دین و دانش سامان با حضور خیل عظیم دوستدارن و علاقمندان انقلاب اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

در بخش پایانی پیام ستاد دهه فجر استان آمده است:
همچنین پیش از این مراسم برنامه نمادین رژه باشکوه موتوری و حمل ۳۶ مشعل از فرودگاه شهید استکی شهرکرد به سمت مصلای بزرگ امام خمینی(ره) پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۳۴:۴۰

28 Dec 2019