۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۹
کد مطلب : ۲۰۱۶۳

برخورد با متخلفان ساختمانی با جدیت ادامه می‌ یابد

شهردار شهرکرد از برخورد قاطع با متخلفان ساختمانی در سطح شهر خبرداد.
برخورد با متخلفان ساختمانی با جدیت ادامه می‌ یابد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز شهردار شهرکرد با اعلام این خبر گفت: مأموران اجرائیات این شهرداری به شدت از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری خواهند کرد.

نورالله غلامیان دهکردی اظهار کرد: در راستای اجرای آرای صادره توسط کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری، بیش از ۱۵ واحد ساختمانی غیر مجاز در سال جاری تخریب شد و از ادامه ی کار آنها جلوگیری به عمل آمد.

وی ساخت و ساز غیر مجاز در داخل و حریم شهر را تجاوز آشکار در حق و حقوق تک تک شهروندان اعلام کرد و افزود: شهروندان نیز باید در همکاری با شهرداری به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه مأموران این شهرداری ملزم به نظارت دقیق و جدی بر جلوگیری از تخلفات ساختمانی در شهر هستند، بر بازدید و نظارت بر سایر پرونده های ساختمانی مجاز و فاقد شاکی توسط مأموران نیز تأکید کرد.

غلامیان دهکردی با بیان در مجموعه مدیریت شهری نگاه درآمدی به تخلفات ساختمانی نداریم خاطرنشان ساخت: شهرداري و شوراي اسلامي شهركرد با قدرت به دنبال جلوگيري از اعمال تخلفات ساختماني است تا توسعه شهری در مرکز استان به نحو مطلوبی دنبال شود.

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه باید فضایی ایجاد شود تا متخلفان ساخت و ساز احساس نا امنی کنند، افزود: احساس امنیت عاملان تخلف ساختمانی موجب می‌شود تا بی‌دغدغه به فعالیت خود ادامه دهند و قطعا این موضوع لطمه‌های جبران‌ناپذیری به شهر و شهروندان وارد می‌کند.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۴:۲۹

9 Jan 2020