کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماينده شهرکرد، بن و سامان خبر داد:

اگر کشاورزان در طرح پروژه ملي فاضلاب مشارکت نکنند قانون وارد عمل خواهد شد

18 دی 1393 ساعت 20:37

سعيد زمانيان گفت: امسال آخرين سالي است که براي پروژه هاي نا تمام هزينه مي شود و درصورت عدم مشارکت کشاورزان در طرح فاضلاب قانون وارد عمل خواهدشد.


به گزارش جهانبین نیوز سیدسعيد زمانيان نماينده مردم شهرکرد، بن و سامان در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: پروژه فاضلاب بن يکي از پروژه هاي ملي است و عدم همکاري کشاورزان مي تواند منجر به حذف اين طرح ملي شود.


زمانيان براي حل اين مساله گفت: جلسه اي با مديريت فرماندار وکشاورزان برگزار گردد و ضمن گرفتن مطالبات کشاورزان سعي بر جلب مشارکت آنان در اين پروژه عظيم شود و درصورت عدم مشارکت قانون وارد عمل شده و اقدامات لازم صورت بپذيرد.


وي گفت: دولت در پروژه هاي عمراني و ملي حق دارد با مشخص نمودن محدوده اراضي، حق تملک را از دادستان اخذ کرده و طرح هاي عمراني خود را در زمين هاي مذکور اجرا نمايد.


زمانيان گفت: امسال آخرين سالي است که اعتبارات براي پروژه هاي ناتمام در نظر گرفته مي شود و در صورت عدم تکميل اين پروژه ملي اعتبارات حذف خواهد شد.


وي پروژه فاضلاب را يکي از پروژه هاي ملي خواند و گفت: اين پروژه يک طرح ملي است و عدم مشارکت کشاورزان اختلال ايجاد کرده و بايد کشاورزان جواب گوي مردم باشند.


نماينده مردم شهرکرد، بن و سامان خاطر نشان کرد: در صورت توافق مردم، دولت در ازاي پرداخت قيمت زمين هاي زراعي اقدامات لازم درخصوص راه اندازي فاضلاب را شروع خواهد کرد.


انتهاي پيام1010ج/ ۵۲۰ز


کد مطلب: 20071

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20071/اگر-کشاورزان-طرح-پروژه-ملي-فاضلاب-مشارکت-نکنند-قانون-وارد-عمل-خواهد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir