۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۲۰۰۳۳

افتتاح نمایشگاه دومین یادواره شهدای شهرستان شهرکرد

با حضور نماینده ولی فقیه در استان، شهردار شهرکرد و جمعی از مسئولان عالی استان نمابشگاه دومین یادواره شهدای شهرستان شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره) این شهر افتتاح شد.
افتتاح نمایشگاه دومین یادواره شهدای شهرستان شهرکرد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز شهردار شهرکرد هدف از برگزاری این نمایشگاه را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.

غلامیان دهکردی خاطرنشان کرد: شهرداری به عنوان یک نهاد مدنی نقش بسزایی در گسترش فرهنگ ایثار و دفاع مقدس در بین شهروندان دارد که یکی از نمونه های بارز آن برگزاری نمایشگاه یادواره شهدای شهرستان شهرکرد است که هم اکنون شاهد آن هستیم.

وی افزود: شهدا بر گردن همه حق بزرگی دارند چراکه با فدا کردن جان خود آزادی امروز را برای ما به ارمغان آوردند و باید در زمینه زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن‌ها اقدامات عملی ارزنده‌ای انجام شود.

این مسئول بیان کرد: باید با اقدامات عملی به همگان ثابت کنیم که شهدا را هرگز از یاد نخواهیم برد و همیشه و در هر کجا به یاد دلاورمردی‌ها و فداکاری‌ آن‌ها خواهیم بود.

شهردار شهرکرد اضافه کرد: همزمان با سالروز عملیات غرور آفرین کربلای پنج، دومین یادواره ۸۸۳ شهید شهرستان شهرکرد و همچنین ۲۸۰شهید استان در این عملیات روز پنج شنبه ۱۸ دی ماه راس ساعت ۹ صبح در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد با مشارکت شهرداری شهرکرد برگزار خواهد شد.

غلامیان دهکردی خاطر نشان ساخت: از مردم ولایتمدار شهرستان، خانواده های شهدا، بسیجیان و فرماندهان، کارکنان ادارات و دیگر اقشار مردم برای شرکت در این یادواره دعوت شده است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۴:۵۸

29 Dec 2019