کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرهنگ سازی در راستای کار آفرینی بانوان در جامعه باید صورت گیرد

11 دی 1393 ساعت 9:10

فرماندار شهرستان سامان از فرهنگ سازی در راستای کار آفرینی بانوان توسط دستگاه های اجرایی و تشکل های مردم نهاد خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، سعید صالحی در کار گروه زنان و خانواده شهرستان سامان با اشاره بر اینکه کارگروه زنان و خانواده یکی از کار گروه های مهم و زیر ساختی است چرا که خانواده محوری مهم در جهت پیشرفت و توسعه جامعه است، اذعان داشت: در سطح استان و شهرستان و بر اساس دستور العمل باید موضوع خانواده و بانوان اهمیت داده شود.

صالحی با اشاره بر اینکه بیش از نیمی از جمعیت در جامعه را بانوان تشکیل می دهند، عنوان کرد: سواد، خلاقیت، ایده و نظرو خانم ها باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه توسعه اشتغال، خلاقیت و کارآفرینی موجبات توسعه و پیشرفت شهرستان و استان را فراهم می کند، تصریح کرد: کار آفرینی در جامعه هدف بانوان نیاز به همکاری دستگاه های اجرایی و تشکل های مردم نهاد است.

صالحی با اشاره بر اینکه در جهت ایجاد کارآفرینی در جامعه باید الگو گیری از شهرستان ها و استان های دیگر صورت گیرد، عنوان کرد: این شهرستان قطب گردشگری استان است که باید بیشتر فعالیت ها و کار آفرینی ها در حوزه جذب گردشگر و ارائه خدمات به گردشگر صورت گیرد.

فرماندار شهرستان سامان از اولویت بندی در زمینه بخش بانوان در بخش های مختلف خبر داد و بیان داشت: آینده نگری در زمینه های مختلف باید در سطح شهرستان صورت گیرد.

سعید صالحی بیشترین طرح های اشتغال زایی باید در چهار روستای هدف گردشگری روستای سوادجان، چلوان، هوره و یاسه چاه صورت گیرد، افزود: باید تسهیلات ارزان قیمت در راستای ایجاد اشتغال در این مناطق صورت گیرد.

انتهای پیام1020ج /601س


کد مطلب: 19920

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19920/فرهنگ-سازی-راستای-کار-آفرینی-بانوان-جامعه-باید-صورت-گیرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir