۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۹
کد مطلب : ۱۹۷۴۵

برگزاری مانور آمادگی راهداری زمستانی در چهارمحال و بختیاری

به مناسبت هفته حمل و نقل ، رانندگان و روز راهدار مانور آمادگی نیروها، تجهیزات و ماشین‌آلات راهداری زمستانی اداره کل راه و شهرسازی با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، معاون هماهنگی امور عمرانی و اعضای شورای حمل و نقل استان برگزار شد.
برگزاری مانور آمادگی راهداری زمستانی  در چهارمحال و بختیاری


به گزارش جهانبین نیوز، نیروها و ماشین‌آلات راه وشهرسازی توان و اقتدار خود را در این مانور بزرگ زمستانی در محل فرودگاه شهرکرد نشان دادند.مدیر‌کل راه و شهرسازی استان با اشاره به اینکه قبل از فصل سرما تمام راه‌های ترانزیتی و اصلی استان را خط‌کشی کردیم، ادامه داد: تابلو‌های جدید نیز در این راه‌ها نصب و تابلوها و گارد ریل‌ها را نیز شست‌وشو دادیم و برای عملیات راهداری کاملا آماده هستیم.

قاسم قاسمی با اشاره به استقرار اکیپ های راهداری زمستانی در ۳۸ راهدارخانه ثابت و سیار افزود: این عوامل و امکانات آماده اند تا با کمک پلیس راه استان در صورت بارش برف و ایجاد یخبندان به ارائه خدمات مربوطه جهت تسهیل ترافیک، و تامین ایمنی سفر اقدام نمایند.

وی اظهار کرد: ۲۳۰دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک با۳۱۰ نیروی انسانی و ۴۲ دستگاه تراکتور برفروب فعال برای عملیات زمستانی و برف‌روبی آماده خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌های خود هستند.
مدیر کل راه و شهرسازی استان افزایش ضریب ایمنی سفرهای برون شهری را منوط به رعایت اصول مسافرت در فصل زمستان برشمرد و افزود: تجهیز خودرو به وسایل سفرهای زمستانی از جمله زنجیر چرخ و یخ شکن سلامت وسایل گرمایشی خودرو، همراه داشتن پتو و لباس گرم، توجه به تابلوها از فاکتورهای مهم تامین ایمنی سفرهای برون شهری می باشد.

استان چهارمحال و بختیاری دارای۳ هزار و ۶۸۰ کیلومتر جاده شامل ۱۵۷ کیلومتر بزرگراه ، یک هزار و ۱۳۴ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۲ هزارو ۳۳۶ کیلومتر راه روستایی می باشد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۳۶:۵۶

28 Dec 2019