۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۴
کد مطلب : ۱۹۷۰۷
معاون هلال احمر کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر

بيش از 420 مسافر گرفتار شده در برف اولين روز زمستان کوهرنگ نجات يافتند

اين مسافران بيشتر در گردنه هاي چري،شاه منصوري و گردنه نعل اشکنان گرفتار برف شدند که با کمک بموقع امدادگران و نجاتگران نجات يافته و راهي مقصد خود شدند.
بيش از 420 مسافر گرفتار شده در برف اولين روز زمستان کوهرنگ نجات يافتند
به گزارش جهانبین،معاون جمعيت هلال احمر شهرستان کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: در اولين شب زمستان بيش از 420 مسافر گرفتار در برف در شهرستان کوهرنگ توسط امدادگران و نجاتگران اين جمعيت نجات يافتند.

بيژن طاهري ميرقائد افزود: اين مسافران بيشتر در گردنه هاي چري،شاه منصوري و گردنه نعل اشکنان گرفتار برف شدند که با کمک بموقع امدادگران و نجاتگران نجات يافته و راهي مقصد خود شدند.

طاهري ميرقائد تعداد خودروهاي نجات يافته را 190 خودرو اعلام کرد در ادامه بيان داشت: سه مورد تصادف اتفاق افتاد که خوشبختانه مجروحين بصورت سرپايي درمان شدند.

معاون جمعيت هلال احمر کوهرنگ گفت: امدادگران و نجاتگران اين جمعيت در قالب سه اکيپ امدادي با 10 نجاتگر و 3 امدادگر و 3 دستگاه آمبولانس تا صبح به مسافران امدادرساني کردند.

طاهري با گلايه از راننده گان خودرو ها گفت: اکثر راننده گان با اينکه اطلاع رساني ها بسيار زياد بوده اما متاسفانه فاقد زنجير چرخ و امکانات اوليه و مورد نياز بود لذا توصيه مي کنيم اين اقلام و کمک هاي اوليه را در خودرو همراه داشته باشند.

انتهای پیام/1010ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۲:۱۰

27 Dec 2019