کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون هلال احمر کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر

بيش از 420 مسافر گرفتار شده در برف اولين روز زمستان کوهرنگ نجات يافتند

2 دی 1393 ساعت 0:14

اين مسافران بيشتر در گردنه هاي چري،شاه منصوري و گردنه نعل اشکنان گرفتار برف شدند که با کمک بموقع امدادگران و نجاتگران نجات يافته و راهي مقصد خود شدند.


به گزارش جهانبین،معاون جمعيت هلال احمر شهرستان کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: در اولين شب زمستان بيش از 420 مسافر گرفتار در برف در شهرستان کوهرنگ توسط امدادگران و نجاتگران اين جمعيت نجات يافتند.

بيژن طاهري ميرقائد افزود: اين مسافران بيشتر در گردنه هاي چري،شاه منصوري و گردنه نعل اشکنان گرفتار برف شدند که با کمک بموقع امدادگران و نجاتگران نجات يافته و راهي مقصد خود شدند.

طاهري ميرقائد تعداد خودروهاي نجات يافته را 190 خودرو اعلام کرد در ادامه بيان داشت: سه مورد تصادف اتفاق افتاد که خوشبختانه مجروحين بصورت سرپايي درمان شدند.

معاون جمعيت هلال احمر کوهرنگ گفت: امدادگران و نجاتگران اين جمعيت در قالب سه اکيپ امدادي با 10 نجاتگر و 3 امدادگر و 3 دستگاه آمبولانس تا صبح به مسافران امدادرساني کردند.

طاهري با گلايه از راننده گان خودرو ها گفت: اکثر راننده گان با اينکه اطلاع رساني ها بسيار زياد بوده اما متاسفانه فاقد زنجير چرخ و امکانات اوليه و مورد نياز بود لذا توصيه مي کنيم اين اقلام و کمک هاي اوليه را در خودرو همراه داشته باشند.

انتهای پیام/1010ج


کد مطلب: 19707

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19707/بيش-420-مسافر-گرفتار-شده-برف-اولين-روز-زمستان-کوهرنگ-نجات-يافتند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir