۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۱۹۶۲۶

آمريکا با رفتارهاي بي خردانه خود متحمل شکست هاي جبران ناپذیری می شود

حرکت عظيم شيعيان حسيني در روز اربعين فراملي بود چرا که پيروان ديگر مذاهب هم در آن شرکت داشته و به عنوان رستاخيز حسيني ظرفيت عاشور را به جهانيان اثبات کرد.
آمريکا با رفتارهاي بي خردانه خود متحمل شکست هاي جبران ناپذیری می شود
به گزارش جهان بین نیوز   به نقل از بام ایران خبر، حجت الاسلام والمسلمين احمدي، امام جمعه موقت شهرکرد در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با سفارش نمازگزاران به تقواي الهي به مناسبت هاي هفته گذشته اشاره کرد و گفت: اربعين امسال تجلي عالي حرارت و شور امام حسين (ع) بود چرا که جهان از ابتداي آفرينش بزرگترين و بي مثال ترين اجتماع سياسي و معنوي را در طول تاريخ به خود نديده بود.

احمدي افزود: اين اجتماع، ناظران جهاني را شگفت زده کرد و به لطف خداوند متعال گروههاي خبيث صهيونيسم ، داعش و کفر را بهت زده کرد و به اغما برد اين در حالي بود که با توجه به تهديدات بسيار به شيعيان، انتظار تشکيل چنين اجتماعي را نداشتند.

وي بيان داشت: جاذبه اباعبدالله الحسين(ع) درس هاي خوبي به بشر داده است و اربعين حسيني نماد شور اهل بيت (ع) در وجود شيفتگان ايجاد کرده که وحدت و ايثار و دلدادگي ،الگوهايي است که از اين اجتماع ميليوني بايد گرفت و اجتماعات عظيم معنوي منجر به ظهور مهدي موعود (عج) خواهد شد.

خطيب جمعه اين هفته شهرکرد اظهار کرد: حرکت عظيم شيعيان حسيني در روز اربعين فراملي بود چرا که پيروان ديگر مذاهب هم در آن شرکت داشته و به عنوان رستاخيز حسيني ظرفيت عاشور را به جهانيان اثبات کرد اين همان چيزي بود که حضرت زينب (س)وعده آن را به عنوان قبله عشاق جهان به جهانيان داده بودند.

وي با اشاره به انتشار گزارش شکنجه هاي آمريکا در زندان هاي خود گفت: آمريکا با رفتار هاي تبعيض نژادي و نقض حوق بشر و همچنين رفتار بي خردانه در قبال موضوع هته اي ايران روز بروز شکست را قبول مي کند و نفرت خود را در ميان مردم جهان بيشتر مي کند.

احمدی افزود: بايد مراقب دشمن در زمينه معرفي غلط اهل بيت به شيعه بود چرا که در تلاش بر اين هستند که چهره اي مخدوش و غيرواقعي از مکتب امام حسين(ع) و اهل بيت (ع) نشان داده تا بتوانند به معنويات و اسلام ضربه وارد کنند.

وي با اشاره به سالروز ولادت حضرت عيسي مسيح (ع) ، زندگي اين پيامبر خداوند را سراسر اعجاز خواند و گفت: امروز جمعيت عظيمي از مردم در پيروي از ايشان منسوب به اسمند و در عمل هيچ گونه تبعيتي از حضرت عيسي (ع) ندارند.

حجت الاسلام احمدي با اشاره به در پيش داشتن شب هاي بلند سال و همزماني شب يلدا با شب رحلت پيامبر اکرم (ص) و سبت اکبر ايشان حضرت امام حسني(ع) تاکيد کرد: سعي کنيم که از اين شب هاي بلند سال براي کسب معارف الهي و خداشناسي استفاده کنيم چنانچه حضرت امام صادق(ع) فرموده اند: شب هاي بلند را براي شب زنده داري و روز هاي کوتاه زمستان را براي روزه داري قدر بدانيم.

انتهاي پيام1020ج /۵۱۰ب

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۳۸:۵۵

29 Dec 2019