کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت السلام حسين ميرزايي:

اجتماع عظيم اربعين حسيني در کربلا تجلي گاه قدرت مکتب تشيع در جهان

27 آذر 1393 ساعت 8:47

اجتماع عظيم عزادران اربعين حسيني در کربلا تجلي گاه قدرت مکتب تشيع در جهان است و به جهان چهره واقعي مکتب تشيع را نشان مي دهد.


به گزارش جهانبین نیوز حجت السلام مجتبي حسين ميرزايي يکي از زائران پياده روي اربعين حسيني در گفت و گو با زنگ خبر گفت: پياده روي به سمت سيدالشهدا(ع) فرصتي مناسب و بستري مهيا براي شناساندن قدرت تشيع و معرفي اين مکتب به جهان است.


حسين ميرزايي فلسفه تشکيل گروهک داعش را ترفندي براي اسلام هراسي عنوان کرد و افزود: امروزه شاهد ترويج اسلام هراسي و خصوصا شيعه هراسي از جانب بيگانگان در سراسر جهان هستيم.


وي تصريح کرد: مکتب اهل بيت عليه السلام مکتبي بر اساس محبت و عشق و دلدادگي است و بيگانگان با تشکيل اين گروهک ها قصد دارند اين مکتب را مکتبي خشن معرفي کرده و مانع از گرايش مردم به اسلام شوند.


حسين ميرزايي پياده روي اربعين حسيني را مشتي محکم بر اين افکار باطل دانست و افزود: در طول مسير چيزي جز عشق ،علاقه، محبت ديده نمي شود و همه اين ها از فرهنگ ناب اهل بيت منشاء مي گيرد.



وي خاطر نشان کرد: در طول مسير شاهد خادماني بوديم که با هر پست و مقامي براي خدمت گزاري به زائران سيدالشهدا آماده بودند و از هيچ کاري براي زائرين دريغ نمي کردند.


حسين ميرزايي افزود: در مرز خانمي التماس اتوبوس ها براي رفتن به سمت کربلا را مي کرد و وقتي علت را جويا شديم فهميديم کل دارايي اين خانم سه ظرف بوده و با فروش آن ها خود را به مرز رسانده بود و ديگر پولي براي ادامه سفر نداشت و با کمک همه نه تنها هزينه سفر اين خانم فراهم شد بلکه بيشتر از مخارج يک سفر کمک جمع آوري شد.


وي افزود: همه اين ها نشان از عشق و علاقه و دلدادگي است که با گذشت چندين سال از واقعه عاشورا مردم براي عزاداري سيدالشهدا و شريک شدن براي غم حضرت زينب سلام الله عليها دست از پا نمي شناسند و همه خود را به کربلا مي رسانند.


حسين ميرزايي سکوت بيگانگان در برابر اين همايش عظيم و پرداختن به مسائل حاشيه اي را دليلي محکم براي شکست بيگانگان دانست و افزود: بيگانگان به خيال خام خود فکر مي کردند اگر گروهک تروريستي داعش را به راه بيندازند کسي جرات گرايش به اسلام را ندارد.



وي خاطر نشان کرد: اجتماع عظيم روز اربعين حسيني در کربلا علاوه بر مباحث اعتقادي و ديني که به همراه داشت قدرت تشيع را به جهان اسلام ثابت کرد.

حسين ميرزايي در پايان تاکيد کرد: اين اجتماع بيست ميليوني به جهان ثابت کرد مکتب شيعه تنها مکتب نجات بخشي است که به صورت کامل به حقوق همه مردم احترام قائل بوده و از تعدي و تجاوز بيزار است.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 19606

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19606/اجتماع-عظيم-اربعين-حسيني-کربلا-تجلي-گاه-قدرت-مکتب-تشيع-جهان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir