۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۱۹۵۴۶
فرمانده سپاه سامان خبر داد:

تحویل ماهواره و دريافت دستگاه ديجيتال به عنوان هدیه

فرمانده سپاه سامان گفت:سپاه شهرستان سامان در يک طرح تشويقي آمادگي دريافت ماهواره و هديه يک دستگاه ديجيتال را دارد.
تحویل ماهواره و دريافت دستگاه ديجيتال به عنوان هدیه
به گزارش جهانبین نیوز حاتم رياحي فرمانده سپاه ناحيه سامان در گفتگو با سامان ما ضمن تسليت اربعين حسيني و رحلت پيامبر (ص)گفت: اگر بپذيريم که ماهواره تهديدي کاملا جدي و ابزارجديدي است که دشمنان و استکبار جهاني با اهداف دقيق ، برنامه ريزي و هزينه‌هاي ميليوني، براي آسيب زدن بر بنيان‌هاي فرهنگي، سياسي و اجتماعي جامعه ما طراحي کرده اند؛ بهترين راهکار و روش مقابله با آن فرهنگ سازي و آشنايي جوانان با اين ابزار شيطاني است و تاکنون راه حل عملي براي اين معضل صورت نگرفته که تصميم برآن شد با تحويل ماهواره و دريافت هديه مبارزه عملي داشته باشيم.


وي افزود: ايستادگي مردم ايران و رزمندگان دوران دفاع مقدس دشمنان اسلام را به تعجب وا داشت و کم کم به اين نتيجه رسيدند نمي تواند در جنگ سخت با ايران مقابله کند به همين دليل واردجنگ نرم با ايران شد.


رياحي گفت: لغت ماهواره طبق تعريف , به سفينه اي گفته مي شود که درمداري به دوريک سياره معمولا زمين درحال گردش باشد. در عصري که ما در آن زندگي مي کنيم ماهواره وتکنولوژي وابسته به آن آنچنان درتاروپود جوامع بشري نفوذکرده وبه پيش مي تازدکه نقش تعيين کننده آن درسيرتحولات تمدن بشري ,قابل توجه است .


فرمانده سپاه سامان تصريح کرد: از جمله اهداف اين شبکه هاي فارسي زبان از بين بردن بنيان خانواده ها است چراکه به خوبي مي دانند بهترين بنيان خانواده در نظام
لغت ماهواره طبق تعريف , به سفينه اي گفته مي شود که درمداري به دوريک سياره معمولا زمين درحال گردش باشد.
جمهوري
اسلامي است و اگر بخواهند ضربه اي به نظام وارد کند بايد خانواده را هدف بگيرد.




فرمانده سپاه سامان خاطر نشان کرد: در حال حاضر امواج بيش از ۲۰۰۰ کانال ماهواره اي در ايران قابل دريافت است که ۱۱۰ شبکه با پخش برنامه هاي متنوع در قالب ويديو موزيک ها، طنز، فيلم فارسي، سريال هاي جذاب، شبکه هاي تجاري، اخبار و تحليل هاي ديني، سياسي، اجتماعي و سرگرمي هاي گوناگون به زبان فارسي فعال اند.

اهميت ماهواره‌ها در تغيير و تحولات اجتماعي به گونه‌اي است كه كاربرد ماهواره‌ها در جنگ نرم، به عاملي مهم در سرعت بخشيدن به تحقق اهداف تبديل شده است؛ به طوري كه يكي از بزرگ‌ترين منابع و ابزارهاي جنگ نرم، توانايي در بهره‌گيري از شبكه‌هاي ماهواره‌اي است كه به وسيله آن بتوان افكار عمومي و فرهنگ عمومي را دستخوش تغيير در نگرش‌ها، باورها و رفتارها كرد.

ماهواره نيز يكي از ابزارهاي جنگ نرم است. وظيفه دولت در اين باره، ساخت ماهواره‌هاي جديد و پيشرفت در بخش فناوري هوا و فضاست. در حال حاضر، قدرت‌هاي بزرگ با در دست گرفتن بخش عمده فضا و فرستادن انواع ماهواره‌ها به آسمان، تسلط بسيار زيادي بر اطلاعات و فناوري‌هاي مدرن و در نتيجه، فرهنگ ديگر كشورها دارند.

وي مشارکت خوب مردم را يکي از نقاط مثبت اين طرح دانست و گفت : با آموزش ها و آگاه سازي هاي صورت گرفته مردم استقبال خوبي نشان دادند و بسياري از آنان داوطلبانه ماهواره هاي خود را جمع کردند.


رياحي در پايان خاطر نشان کرد: سپاه شهرستان سامان در يک طرح تشويقي آمادگي دريافت ماهواره ها و هديه يک دستگاه ديجيتال را دارد و افرادي که داوطلبانه خواهان اين امر هستند مي توانند به سپاه اين شهرستان مراجعه نمايند.
انتهای خبر1020ج /600س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۰:۵۵

27 Dec 2019