۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۱۹۴۹۸
امام جمعه بن:

نبود همدلي ميان سران قوا علت اصلي تعلل در مبارزه با مفاسد اقتصادي

حجت الاسلام غضنفري گفت: نبود همدلي و هم فکري بين سران سه قوه علت اصلي تعلل در برابر مبارزه با مفاسد اقتصادي است.
نبود همدلي ميان سران قوا علت اصلي تعلل در مبارزه با مفاسد اقتصادي
به گزارش جهانبین نیوز، حجت السلام سيد محمد تقي غضنفري امام جمعه شهر بن در گفت و گو با زنگ خبر گفت: يکي از اصول اساسي در حکومت اسلامي مبارزه با مفاسد اقتصادي است و انقلاب اسلامي نيز با همين هدف بنا شده است.


غضنفري گفت: پس از پيروزي انقلاب اسلامي فساد ستيزي و مبارزه با مفسدان اقتصادي يک اصل براي کشور بوده و هميشه مورد تاکيد مقام معظم رهبري قرار گرفته است.


وي تصريح کرد: ياد آوري مبارزه با مفاسد اقتصادي از سوي مقام معظم رهبري حاکي از محقق نشدن فرمان ۸ ماده ي ايشان در سال ۱۳۸۰بوده و مسئولين نسبت به انجام وظايف خود در اين زمينه کوتاهي کردند.


امام جمعه بن خاطر نشان کرد: برپايي همايش ها امري پسنديده است اما هدف اصلي بايد به گونه اي باشد که مردم در جامعه به صورت ملموس اين مبارزه را حس نموده و درس عبرتي براي ساير افراد باشد.


غضنفري خاطر نشان کرد: نبود همدلي و هم فکري بين سران سه قوه علت اصلي تعلل در برابر مبارزه با مفاسد اقتصادي است.


وي اظهار داشت: اگر مسئولين يک پارچه دست به مبارزه اساسي نزنند در اين راه شکست خورده و نتوانسته اند به خوبي فرمايشات مقام معظم رهبري را اجرا کنند و مساله مبارزه با مفاسد اقتصادي به حاشيه مي رود.


غضنفري مخفي نمودن برخي مفسدان اقتصادي در رسانه ها را نيز امري نامطلوب عنوان کرد و گفت: بايد مفسدان اقتصادي و اختلاس کنندگان به صورت واضح و بدون حاشيه و مخفف سازي در ميان مردم معرفي شوند.


امام جمعه بن خاطر نشان کرد: برخي مسئولين از پيگيري جدي مفسدان اقتصادي غفلت مي کنند و به طول کشيدن برخي پرونده هاي مفاسد اقتصادي موجب افزايش اين مفاسد و اختلاسات مي شود.



وي در پايان خاطر نشان کرد: مسئولين بايد با ايجاد روحيه همدلي و هم فکري در ميان خود به مبارزه جدي پرداخته و مبارزه با اين مفاسد را اولويت اصلي خود قرار دهند تا بتوانند از مفاسد ديگر جلوگيري کنند.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۳:۵۶

27 Dec 2019