۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۱۹۴۲۶
مشاور ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) خبر داد:

تخصیص دو میلیارد تومان اعتبار برای احداث پل سررک در منطقه مشایخ

پل سررک در منطقه مشایخ چهارمحال و بختیاری ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در تابستان سال آینده نیز به بهربرداری کامل خواهد رسید.
تخصیص دو میلیارد تومان اعتبار برای احداث پل سررک در منطقه مشایخ
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز مشاور ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سفر دو روز به شهرکرد از ۴۰ پروژه در دست اجرا توسط بنیاد برکت در استان چهارمحال و بختیاری بازدید کرد.

جلیل بشارتی در دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به تشریح وظایف و رسالت های این ستاد و بنیاد برکت پرداخت و محرومیت زدایی و توجه ویژه به استان های محروم را وظیفه اصلی این دو مجموعه عنوان کرد.

بشارتی كمك و همياري براي بهبود و ارتقاء توانمندي اقتصادي و كارآفريني افراد، گروه ها و واحدهاي كسب و كار مستعد فعـاليت و فاقد دانش و مهــــارت لازم در مناطـــق كـمتر توسعه يافته و محــروم و تلاش در راسـتاي تحقـق اهــداف سـند چشـم انداز جمـهــوري اسـلامي ايران را اهداف تاسیس بنیاد برکت عنوان کرد.

به گفته وی بنياد بركت، مجموعه اي است تحت حمايت ستاد اجرائي فرمان حضرت امام (ره) كه در راستاي تحقق و عینیت بخشیدن به رهنمودها و دستورات مقام معظم رهبري تشكيل گـرديده است.

بشارتی همچنین به احداث پل سررک در منطقه مشایخ اشاره و از تخصیص دو میلیارد تومان اعتبار برای احداث این پل خبر داد و خاطرنشان کرد: کار احداث این پل از مدت ها پیش آغاز و در حال حاضر ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در تابستان سال آینده نیز به بهربرداری کامل خواهد رسید.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۳:۰۸

27 Dec 2019