۰
plusresetminus
مقام معظم‌ رهبری اعتبار قابل توجه و ویژه‌ای برای ساخت پل ارتباطیروستای سَررُک که فاقد هرگونه راه دسترسی مناسب به جاده اصلی بود اختصاص دادند.
کمک‌های مقام معظم رهبری به استان در عرصه‌های مختلف فرهنگی ، عمرانی و اقتصادی بی‌سابقه بوده است

به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در دیدار اعضاء ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و بنیاد برکت، خدمات و اقدامات ستاد اجرای فرمان حضرت امام خمینی(ره) و بنیاد برکت در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را پربرکت و ارزشمند دانست.

نکونام عنایت و توجهات ویژه مقام معظم رهبری نسبت به استان چهارمحال و بختیاری را یادآور شد و کمک‌های حضرت آقا به استان در عرصه‌های مختلف فرهنگی ، عمرانی و اقتصادی را بی‌سابقه دانست.

وی دستور ویژه شخص رهبری برای ساخت پل در روستای سَررُک منطقه مشایخ را یکی از مساعدت معظم‌له به استان عنوان‌کرد و گفت: در پی سفر اینجانب به منطقه مشایخ و روستای سَررُک و مشاهده وضعیت نامناسب راه‌های ارتباطی به ویژه پل ارتباطی این منطقه و در پی آن ارسال نامه‌ به مقام معظم رهبری و درخواست کمک از ایشان ، معظم‌له اعتبار قابل توجه و ویژه‌ای برای ساخت این پل ارتباطی که فاقد هرگونه راه دسترسی مناسب به جاده اصلی بود اختصاص دادند.

حجت‌الاسلام نکونام با مطلوب ارزیابی‌کردن فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته از سوی بنیاد برکت و راه و شهرسازی درساخت پل در منطقه مشایخ ، بر لزوم نظارت و کارکارشناسی دقیق در راستای ساخت یک پل مستحکم ، کارساز و ماندگار برای همیشه تاکید کرد.

وی با اشاره به وجود رودخانه خروشان و آب‌های سرگردان در مجاورت این پل ، توجه ویژه وعمیق به مسائل فنی و کارشناسی در ساخت این پل را خواستارشد و تصریح‌کرد: تمام مسائل فنی در ساخت پل سررک باید به صورت عمیق و کارشناسی مورد توجه قرار بگیرد چرا که پل در شرایط و موقعیت بسیار خاص و حساس واقع شده‌است.

امام جمعه شهرکرد اعتبار تخصیص یافته برای ساخت این پل را جز اعتبارات خاص در اختیار شخص رهبری دانست و گفت: اعتباری که اکنون در اختیار بنیاد برکت برای ساخت این پل قرار گرفته است جز اعتبارات و پول‌های ویژه در اختیار شخص رهبرانقلاب است بنابراین باید در هزینه آن دقت و توجه ویژه صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه بی‌توجهی و کم کاری در هزینه این اعتبار و ساخت پل ، چوب و غضب الهی را درپی ‌خواهد‌ داشت تصریح کرد: در این که تمام مجموعه‌های نظام تحت اشراف مقام معظم رهبری است تردیدی وجود ندارد اما پولی که برای ساخت این پل تخصیص داده شده از عنایت‌های شخص رهبری به استان است بر همین اساس کارشکنی در این عرصه چوب غضب الهی را درپی خواهدداشت.

نماینده ولی فقیه در استان ساخت پل برای این منطقه را نیز دستور شخص رهبری به بنیاد برکت دانست و تصریح کرد: باید نهایت دقت و تلاش را در راستای ساخت یک پل مستحکم ، باثبات و کارساز مردم در تموم امور بکارگرفته شود و یک لحظه کم‌کاری در کار وجود نداشته باشد چرا که ولایت فقیه در اجرای این طرح عنایت ویژه داشته اند.

وی با تاکید بر اینکه با ساخت این پل باید قسمت اعظمی از مشکلات و نیازهای مردمی برطرف شود ، از ساخت پل باریک و ناکارآمد کُل کُله در مجاورت روستای سررک ابراز گلایه کرد.

حجت الاسلام نکونام اتصال دو منطقه بزرگ مشایخ و مِسن به یکدیگر را هدف اصلی از احداث پر سَررُک دانست و تصریح کرد: ساخت این پل نه تنها مشکلات و نیازهای مردم روستای سررک و کُل کُله را در آینده برطرف خواهد کرد بلکه راه ارتباطی بین دو منطقه مشایخ و مِسن را نیز به یکدیگر متصل می‌کند.

وی ساخت یک پل کارساز ، اصولی ، کارآمد و ماندگار برای همیشه را دغدغه مستمر نماینده حضرت آقا در استان بیان‌کرد و گفت: انتظار ما این است بیت‌المال برای اجرای این پروژه در دست افراد سالم ، دلسوز و متخصص و به دور از هیچ گونه نگاه منفعت طلبانه قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه کار ناقص خیانت به بیت المال و مردم است ، تصریح کرد: انتظار ما در اجرای این پرروژه انجام کار به صورت گسترده وبه نحو مطلوب و شایسته است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۶:۰۷

14 Jan 2020