کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختياري در دانشگاه شهرکرد:

به اصلاح طلب بودن خود افتخار مي کنم / پيشرفت هاي استان در دولت يازدهم چشمگير بوده است

17 آذر 1393 ساعت 8:57

قاسم سلیمانی: چهارمحال و بختياري در يک سال گذشته پيشرفت هاي چشمگيري داشته است و به سمت رونق اقتصادي پيش مي رود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر، قاسم سليماني دشتکي به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو در جمع دانشجويان دانشگاه شهرکرد، دانشجويان و دانشگاهيان را با استفاده از توان علمي خود به توسعه و پيشرفت استان تشويق کرد و افزود: در مصوبات دولت يازدهم در سفر به استان چهارمحال و بختياري فرصت خوبي براي دانشگاهيان و دانشجويان، براي همکاري و شرکت در امور زير بنايي شده است.

وي عملکرد دولت را در مذاکرات هسته اي مثبت ارزيابي کرد و گفت:در دولت قبل پيگيري حقوق هسته اي بسيار کند بود و اين دولت از خط و مشي اعتدال استفاده نکرد.


سليماني به ديدگاه اصلاح طلبي خود افتخار نمود و تصريح کرد: اجراي قانون هدفمندي يارانه ها و پرداخت يارانه به مردم باعث بالا رفتن تورم در کشور شد و طرحي ناموفق از خود به جاي گذاشت.


وي به خدمات دولت يازدهم در در امر جاده سازي در استان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختيارري در يک سال گذشته پيشرفت هاي چشمگيري داشته است و به سمت رونق اقتصادي پيش مي رود.


گفتني است در پايان مراسم از برگزيدگان عرصه هاي فرهنگي، هنري و ورزشي تقدير به عمل آمد.


اضافه مي شود: در اول مراسم نمايندگان تشکل هاي دانشجويي نطق ها و درخواست هاي خود را ارائه دادند و استاندار در ۵ دقيقه آخر سخنراني خود به چند تا از آنها جواب داد.


کد مطلب: 19419

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19419/اصلاح-طلب-بودن-خود-افتخار-مي-کنم-پيشرفت-هاي-استان-دولت-يازدهم-چشمگير-بوده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir