۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۱۹۳۹۲
حجت الاسلام عبدالعلی پور اکبر:

دانشجویان باید خط مبارزه با استکبار جهانی را با تمام وجود حس کنند

امام جمعه شهر فارسان با بیان اینکه اساس انقلاب مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: دانشجویان باید مبارزه با استکبار جهانی را با تمام وجود حس کنند.
دانشجویان باید خط مبارزه با استکبار جهانی را با تمام وجود حس کنند
حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره بر اینکه در ۱۶آذر سه تن از شهداء دانشجو در راستای مبارزه با استکبار جهانی و قطع ایادی دشمن به شهادت رسیدند، اظهار داشت: دانشجویان باید خط مبارزه با استکبار جهانی را با تمام وجود حس کنند و با هرگونه توطئه و نقشه دشمن برای سلطه دوباره با استکبار گران مبارزه کنند.

پور اکبر با بیان اینکه نقش بصیرت افزایی را دانشجویان در بین قشر های فرهنگی و نخبه جامعه به خوبی ایفا کنند، بیان داشت: پرچم مبارزه با استکبار را در دانشگاه ها حفظ کنندو این پرچم را در داشنگاه ها برافراشته نگهدارند.

وی با اشاره بر اینکه دانشجویان ازهرگونه غفلت و ناآگاهی جامعه در جهت مبارزه با استکبار جهانی و توطئه های دشمن مقابله کنند، تاکید کرد: باید برنامه های روز دانشجو در مورد باز خوانی پرونده قطور غارتگری های آمریکا جنایکار باشد که این امر مهم در بین مردم به فراموشی سپرده نشود.

پور اکبرافزود: جنایت های از قبیل بمب های اتمی، شکنجه ها و کشتار های دسته جمعی در دنیا به خصوص در خاورمیانه و جهان اسلام باید جلوی چشم همگان مجسم باشد.

وی خاطر نشان کرد: هرگونه سکوت و بی تفاوتی در جنایت های بی نظیر استکبار شراکت در جنایت این کشور محسوب می شود.

انتهای پیام/1022ج/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۰:۰۹

29 Dec 2019