کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون ابتدایی وزير آموزش و پرورش :

معرفي شهدا در کتب درسي راهي براي الگوگيري صحيح دانش آموزان

13 آذر 1393 ساعت 7:44

معاون ابتدایی وزير آموزش و پرورش در ديدار با خانوده شهيد فرهنگي گفت: معرفي شهدا در کتب درسي راهي براي الگوگيري صحيح دانش آموزان است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، محمد ديمه ور معاون ابتدایی وزير آموزش و پرورش در ديدار با خانواده شهيد غلامرضا طادي يکي از شهداي فرهنگي شهرستان بن گفت: اين ديدار ها نه تنها سبب تجديد عهد و ميثاق با شهداي هشت سال دفاع مقدس مي شود بلکه در محضر خانواده شهدا و دعاي خير مادران و پدران شهدا مي توانيم ادامه مسير را با قوت و توان بيشتري ادامه دهيم.


ديمه ور گفت: آنچه از صدر اسلام در تاريخ به چشم مي خورد ايثار و رشادت و فداکاري هاي بزرگاني است که با بزرگ منشي خاندان شهدا بدست آمده است.


وي ديدار با خانواده معزز شهدا را پربرکت و با افتخار دانست و افزود: وزارت آموزش و پرورش براي ادامه راه خود نيازمند اين تجديد ميثاق هاست و معلمان شهيدي که باخون خود اين نظام را بيمه کردند الگوي تمام نما براي معلمان و دانش آموزان هستند و ان شاا... با اين الگوگيري ادامه دهنده راه آنان باشیم.


وي الگو بودن شهدا را صرفا به مردم کشور نداست و افزود: شهدا و رشادت هايشان براي تمامي مردم جهان الگويي بي مانند است.



ديمه ور کسب رضايت خانواده شهدا را هدف اصلي عنوان کرد و گفت: اگر چه موقعيت ها و جايگاه ها و عملکردها متفاوت شده است که آن هم بديهي است اما مسير همان مسير وبوده و هدف نيز همان است.


وي معرفي کردن شهدا در کتب درسي را راهي براي الگو گيري دانش آموزان مطرح کرد و خاطر نشان کرد: با مطرح کردن ايثار و فداکاري شهدا مي توانيم فرزندانمان را به گونه اي تربيت کنيم که ادامه دهنده راه آن ها بوده و از اين ميراث گرانقدر محافظت نمايند.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 19324

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19324/معرفي-شهدا-کتب-درسي-راهي-براي-الگوگيري-صحيح-دانش-آموزان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir