۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۲
کد مطلب : ۱۹۲۶۵
از 11 آذر صورت می گیرد:

افزایش 28/5 درصدی قیمت نان در چهارمحال و بختیاری

نان در استان چهارمحال و بختیاری با 28.5 درصد افزایش قیمت عرضه می شود.
افزایش 28/5 درصدی قیمت نان در چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان با اعلام این خبر گفت: نرخ های جدید انواع نان سنتی استان از 11 آذر با نظارت دقیق عملیاتی می شود.

سید نعیم امامی افزود: برای نظارت در این خصوص در سطح شهرکرد 4 اکیپ فعال بر روی سیستم بازرسی دارند، و در سطح شهرستان ها نیز با همکاری فرمانداران برای نظارت بر اجرای طرح و کنترل کیفیت انجام می شود.

امامی بیان داشت: قیمت هر قطعه نان تافتون تنوری ۲۰۰ گرمی یک هزار و ۸۰۰ ریال، ماشینی دوار ۲۰۰ گرمی یک هزار و ۷۰۰ریال، تافتون سنتی ۲۵۰ گرمی دو هزار و ۲۰۰ ریال و تافتون نیمه حجیم ۳۰۰ گرمی دو هزار و ۳۰۰ ریال هر قطعه نان تافتون نیمه حجیم ۴۰۰ گرمی سه هزار و ۱۰۰ ریال، بربری ۵۰۰ گرمی چهارهزار و ۲۵۰ ریال، سنگک ۷۰۰ گرمی پنج هزار و ۷۵۰ ریال و لواش ۲۰۰ گرمی یک هزار و ۷۵۰ ریال تعیین شده است.

وی گفت: مردم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از قیمت، عدم رعایت بهداشت، کم فروشی و هر تخلف دیگر شکایات خود را با تلفن 124 در میان بگذارند.

امامی اظهار داشت: پخت نان با کیفیت یکی از اهداف اصلی است و نانوایان باید در راستای پخت نان با کیفیت تلاش کنند تا اعتماد مردم را بدست آورند.

انتهای خبر/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۸:۲۷

29 Dec 2019