۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۱۹۱۸۴

پيروزي ملت ما در 8 سال دفاع مقدس فتح البابي براي حرکت ديگر کشورها بود

دبير کميته علمي مجمع جهاني بيداري اسلامي در يادواره شهداي شهرستان فارسان گفت: جنگ ايران و عراق جنگ بين دو کشور نبود بلکه دفاع ملت ايران در برابر کل دنيا بود و اين جنگ براي ايران به سرانجام مبارکي ختم شد.
پيروزي ملت ما در 8 سال دفاع مقدس فتح البابي براي حرکت ديگر کشورها بود
به گزارش جهانبین نیوز، به نقل از پیرغار، سردار سرتيپ عبدالله مبيني افزود: الگوي دفاع مقدس ما باعث شد اسرائيل در جنگ۳۳ روزه شکست بخورد و در واقع پيروزي ملت ما در ۸سال دفاع مقدس فتح البابي براي ديگر ملتها شد.

تحولات منطقه از دفاع ما الهام گرفته و باعث شد اسرائيلي که از لحاظ نظامي در دنيا سومين ارتش مجهز است در برابر گروهي کوچک همچون حزب الله شکست بخورد و مردم فلسطين با اين پيروزي ها تاثير گرفته و در جنگهاي بعدي در برابر اسرائيل قرار گرفته و پيروز شدند.

وي در ادامه به ديگر دستاوردهاي جنگ تحميلي اشاره کرد و گفت: ارائه سبک زندگي درست که خط بطلاني بر تملام مکتبهاي موجود زد از ديگر دستاوردهاي دفاع مقدس ما بود.

وي تصريح کرد: تغيير معادله قدرت در منطقه از ديگر دستاوردهاي دفاع مابود که هيمنه و ابهت دو ابرقدرت را شکست داد و ذهن ملتها را از درگير بودن به دو بلوک شرق و غرب آزاد کرد و باعث شد ملتها اعتماد به نفس پيدا کنند.

سردار مبيني در انتها شهدا را اسوه و الگوي براي همه آزادي خواهان و عدالت خواهان دانست و گفت بايد ايشان را خوب شناخت و در راه آنها حرکت کرد.

يادآور ميشود در ابتداي اين مراسم امام جمعه شهرستان ضمن عرض خيرمقدم به تبيين سبک زندگي درست و زندگي شهدا پرداخت و در ادامه اين مراسم مديحه سرايي و سينه زني توسط مداح دعوت شده برگزار شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۶:۱۷

27 Dec 2019