کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال وبختیاری:

فرهنگ بسیج مرزهای ایران را درنوردیده و به دنیا صادر شده است

4 آذر 1393 ساعت 14:00

استاندار چهارمحال و بختیاری یکی از صادرات اصیل فرهنگی و ارزشمند ایران به دنیا را فرهنگ بسیجی دانست و گفت: فرهنگ متعالی بسیج مرزهای ایران را درنوردیده و به دیگر کشورهای دنیا نیز صادر شده است.


به گزارش جهان بین نیوز به نقل از پایگاه خبری بسیج استان، 'قاسم سلیمانی دشتکی' در دیدار از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرکرد گفت: بسیج نه تنها مقاومت را در کشور نهادینه کرده بلکه در تمام دنیا به الگو تبدیل شده و در تمام نهضت های اسلامی، آزادی بخش و عدالت خواه نقش بسیج پر رنگ است.

وی تصریح کرد: بسیج در سایه آموزه های دینی، اسلام ناب محمدی را در جهان ترویج کرده و در مقابل انحرافاتی که داعش، وهابیون و سایر فرقه ها در اسلام ایجاد کرده اند، الگوی تمام عیاری از اسلام مترقی است.

سلیمانی تصریح کرد: بسیج در بُعد مقاومت نظامی و حرکت فرهنگی مطابق دیدگاه امام راحل و مقام معظم رهبری در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی و سازندگی حرکتی قوی ایجاد کرده است.

وی گفت: در بعد سازندگی در هر طرحی ردپای بسیج در سراسر کشور و استان نمایان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در استان بامدیریت خوب مسئولان بسیج و سپاه کارهای خوبی انجام شده که از تولید زعفران تا دام و طیور و تولیدات کشاورزی و صنعتی را شامل می شود.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام نیز در حاشیه افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرکرد گفت: راهبرد نظام بر اساس تدابیر مقام معظم رهبری مشخص شده و وظیفه بسیج این است که در این عرصه وارد کار شود .

سردار 'رضا محمد سلیمانی' افزود: تعریف مقاومت اقتصادی تکیه بر توانمندی های داخلی است و وظیفه ماست که کارهای مولد را حمایت و هدایت کنیم.

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با ۱۵ غرفه به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام برپا شده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 19139

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19139/فرهنگ-بسیج-مرزهای-ایران-درنوردیده-دنیا-صادر-شده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir