۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۱۹۱۳۸
کارشناس سياسي :

آمريکا، منشاء بي اعتمادي در جهان است/ مذاکرات دستاويزي براي ضربه زدن آمريکا به ايران هسته اي است

ما بايد نسبت به تيم مذاکره کننده که با پافشاري و دفاع از انرژي هسته اي حرکت مي کند اميدوار باشيم همانطور که به گفته ي مقام معظم رهبري غرب و آمريکا به دنبال به زانو در آوردن تيم مذاکره کننده هستند ولي نمي توانند .
آمريکا، منشاء بي اعتمادي در جهان است/ مذاکرات دستاويزي براي ضربه زدن آمريکا به ايران هسته اي است
به گزارش جهان بین نیوز، سيف الله مطلبي، کارشناس مسايل سياسي درگفتگو با خبرنگار سامان ما، با تبريک هفته بسيج گفت: ريشه بي اعتمادي بين ۵+۱ و ايران از آمريکا نشات مي گيرد. دول اروپايي که در راس آنها آمريکا قرار دارد سابقه خوب و درخشاني در نزد ملت ايران و دولت هاي مظلوم ندارد و خوي استکباري آمريکا براي همه روشن است.


مطلبي ادامه داد: هوشمندي بالاي ملت ايران در بين ديگر کشورها از ويژگي منحصر به فردي است که اين کشور را از هر لحاظي متمايز قرار داده است و سريع تر از ديگر کشور ها به حيله و مکر آمريکا پي مي برد و اين ويژگي جز در داشتن شاخصه ي چون انقلاب روشنگر اسلامي، ئپايه گذاري برخاسته از مکتب اهل بيت (ع) و رهبري دانا به واقيعت نمي پيوندد.


جانشین دبير شوراي امربه معروف و نهي از منکر چهارمحال و بختياري تصريح کرد: اين يک واقعيت هميشگي است که خباثت آمريکا در تمام برهه هاي زمان به ما ثابت شده است که کشتن بيش از ۳۰۰نفر از زنان و کودکان هواپيماي مسافربري که حتي براي فرد جنايتکار جايزه مقرر کرده بود، خيانت کودتاي مرداد ۱۳۳۲ و بازگشت ديکتاتوري به ايران و حتي اواخر حکومت پوشالي شاه که متزلزل شده بود و تا آخرين دقايق از او حمايت مي کردند از کوچکترين خيانت هاي آمريکا در قبال ملت ايران بوده و هست.

انتهای پیام/


مطلبي از جنايات آمريکا و کشور هاي اروپايي را عليه ايران و حمايت ضد انقلابيون و کمک رساني سلاح شيميايي آلمان تا برسد به بلوکه کردن سرمايه و پول ايراني در بانک هاي اروپايي کمترين کاري بود که مي توانست در حق ملت ايران انجام بدهد.


وي گفت: آمريکا با دلايل واهي و بي اساس تحت عنوان دفاع از حقوق بشر ما را محکوم مي کند، اين در حالي است که جان کري در مصاحبه هاي خود در اين خصوص به بيراهه مي رفت، حال سوال اين است که آيا استعفاي وزير دفاع آمريکا چه ارتباطي با رفع تحريم ها دارد؟ مذاکرات هسته اي با حاکميت داخلي آمريکا چه ربطي دارد؟ اين در حالي است که جان کري صراحتا از رژيم کودک کش و خونخوار صهيونيست که همچنان جوانان بي گناه و مظلوم را به خاک وخون مي کشد دفاع مي کند.


کارشناس مسايل سياسي اظهار کرد: آمريکا خوي استکبار دارد و ما خوي استکبار ستيزي و با اين دو ويژگي هيچ وقت صلح و سازشي به انجام نخواهد رسيد ولي ما بايد نسبت به تيم مذاکره کننده که با پافشاري و دفاع از انرژي هسته اي حرکت مي کنند اميدوار باشيم همانطور که به گفته ي مقام معظم رهبري غرب و آمريکا به دنبال به زانو در آوردن تيم مذاکره کننده هستند ولي نمي توانند .


مطلبي ادامه داد: اعتماد سازي بايد عملي باشد طرف غربي آشکارا دزدي مي کند و دم از صلح و آشتي مي زند اموال ما را به صدقه سري به ما پس مي دهند آن ها بايد يک قدم بر دارند که براي ما مشهود باشد نه اينکه اموال ما را جيره بندي کنند.

مطلبي با بيان اين که ما از دولتمردان ملت اروپا و آمريکا انتقاد داريم نه از مردم آنها گفت: آنها نبايد حاشيه بروند و بايد منطقي حرف بزنند در حالي که حرف و تحليل و مواضع ما منطقي و اصولي است، اگر آن ها حتي در مسايل سياسي صداقت نشان دهند ما تا حدودي اعتماد مي کنيم هر چند بعيد است از طرف ما تحقق يابد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۴:۳۳

29 Dec 2019