کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مریم ثنایی:

بسیج خواهران در کنار ماموریت های آمادگی دفاعی، در عرصه تربیتی بیشترین فعالیت را دارد

4 آذر 1393 ساعت 12:10

فرمانده حوزه مقاومت حضرت زهرا(س) شهرکرد گفت: بسيج خواهران در کنار ماموريتهاي رزمي و آمادگي دفاعي، در عرصه تربيتي و حفظ خانواده ها بيشترين برنامه ها را داشته است و حلقه هاي شجره صالحين تمام تلاش خود را براي حفظ و تربيت نسلي که مهدي ياور باشند انجام مي دهد.


به گزارش جهان بین نیوز، فرمانده حوزه مقاومت حضرت زهرا(س) شهرکرد در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر گفت: بسيج هميشه به عنوان پشتيبان و حامي انقلاب و ارزشها در صحنه حضور داشته است.

مريم ثنايي بيان داشت: بعد از تشکيل بسيج به فرمان حضرت امام(ره) چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن در صحنه هاي مهم و حساسي نظير دوران سازندگي و دوران پيشرفت علمي و فناوري حضور پر رنگ و موثري داشته است.

ثنايي افزود: در هر زماني براي حفظ ارزشها و حضور مقتدر نظام در عرصه هاي بين المللي و خدمت رساني در کشور بسيج در صحنه حضور فعالي دارد.

وي گفت: فرهنگ بسيجي محرک مهمي براي ستمديدگان است تا در مقابل ظالمان و استکبار قد علم کنند.

ثنايي اظهار داشت: اگر نگاهي به انقلابهاي سالهاي اخير در کشورهاي تحت ظلم رژيم مستبد بياندازيم متوجه مي شويم که الگو برداري از آرمانخواهي و ارزش گرايي بسيج صورت گرفته است و حتي در برخي موارد از نمادهاي بسيجي مثل سربند و چفيه استفاده مي شود.


فرمانده حوزه مقاومت حضرت زهرا(س) شهرکرد حمايت از ولايت به عنوان رکن اساسي نظام اسلامي، دفاع از ارزشها و تشيع، حفظ وحدت و همدلي، جلوگيري از افتادن در ورطه افراط و تفريط و تلاش براي حفظ نسل جوان از جمله وظايف بسيجيان دانست.

ثنايي بيان داشت: بسيج هميشه حامي ولايت بوده است و مقام معظم رهبري در فرمايشات ارزشمندشان گوشه چشمي به بسيجيان به عنوان سکانداران کشور داشته و دارند.

وي گفت: بسيج و بسيجيان در تحقق منويات مقام معظم رهبري و در مسائل فرهنگي و اقتصادي و به ويژه اقتصاد مقاومتي با ورود به عرصه توليد گامهاي خوبي را برداشته اند.

ثنايي تاکيد کرد: بسيج خواهران در کنار ماموريتهاي رزمي و آمادگي دفاعي، در عرصه تربيتي و حفظ خانواده ها بيشترين برنامه ها را داشته است و حلقه هاي شجره صالحين تمام تلاش خود را براي حفظ و تربيت نسلي که مهدي ياور باشند انجام مي دهد.

وي گفت: برگزاري برنامه هاي مناسبتي براي حفظ ارزشها و باورهاي ديني، دوره هاي آموزشي و فرهنگي و علمي، جذب و سازماندهي خواهران طبق علاقه و سليقه در قسمتهاي مختلف بسيج از ديگر برنامه هاي بسيج است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 19121

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19121/بسیج-خواهران-کنار-ماموریت-های-آمادگی-دفاعی-عرصه-تربیتی-بیشترین-فعالیت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir