۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۱۹۰۹۸
همزمان با هفته بسیج؛

افتتاح ۲۳ پروژه ورزشی فرهنگی و عمرانی بسیج در استان چهارمحال و بختیاری

همزمان با هفته بسیج، ۱۲ سوله ورزشی فرهنگی صالحین و ۹ دی و ۱۱ حوزه مقاومت اقشاری و محلات در استان چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.
افتتاح ۲۳ پروژه ورزشی فرهنگی و عمرانی بسیج در استان چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ در سومین روز از هفته بسیج، ۲ سالن ورزشی فرهنگی ۹ دی و ۱۰ سالن ورزشی فرهنگی صالحین ، جمعاً به متراژ شش هزار و ۶۹۰متر مربع در استان افتتاح شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اعلام این خبر، گفت:در راستای کمک به مناطق محروم و ترویج فرهنگ ورزش و سلامت در جامعه و فعالیت های مردم یاری سازمان بسیج؛ ۱۰ سوله ورزشی فرهنگی صالحین به مساحت چهارهزار و ۶۹۰ متر مربع در جونقان، شهرکرد، منطقه عشایری، دیناران، روستاهای بارده، مارکده، آورگان، سرتشنیز، دزک و لردگان از محل اعتبارات بسیج و همیاری مردم در واگذاری زمین به بهره برداری رسیدند.

سردار رضا محمدسلیمانی، افزود: بهره برداری از دو سالن ورزشی فرهنگی ۹دی به مساحت دوهزار متر مربع در شهرستان های شهرکرد و کیار از دیگر پروژه های افتتاح شده در سومین روز از هفته بسیج در استان چهارمحال و بختیاری بود.

وی، ادامه داد:‌احداث ۴۱ سوله صالحین و شش سالن ورزشی فرهنگی ۹ دی در استان از برنامه هایی بسیج در مدت کمتر از دو سال گذشته می باشد که امسال نیز همزمان با هفته بسیج، ۱۲ سالن باقیمانده به بهره برداری رسیدند.

فرمانده سپاه استان، گفت: تکمیل و بهره برداری از ۵ ساختمان حوزه مقاومت بسیج محلات و ۶ حوزه اقشاری به مساحت یکهزار و ۸۲۵متر مربع از دیگر پروژه های عمرانی بسیج بود که در شهرهای مهدیه، سورشجان، سامان،‌خانمیرزا، دورک و ناحیه دانشجویی استان افتتاح شدند.

شایان ذکر است: برای احداث ۲۳پروژه افتتاح شده به مساحت هشت هزار و ۵۱۵متر مربع، مبلغ ۳۵میلیارد ریال از محل اعتبارات بسیج و سپاه هزینه شده است.
منع: خبرگزاری بسیج
انتهای پیام/ ش
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۸:۱۵

27 Dec 2019