کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاد بسیجی :

بسيج روح آرمان خواهي ملت هاي ستمديده و نفير خونخواهي امت حزب الله از طاغوتيان است

2 آذر 1393 ساعت 14:15

محوريت ولايت، پرهيز از چشمداشت و عدم گرايش به جريانات سياسي خاص از ويژگي هاي ممتاز بسيجيان در عصر حاضر است .


به گزارش جهان بین نیوز، عبدالحميد فدايي، مدرس دانشگاه پيام نور شهرکرد در گفتگو با خبرنگار اساتيد برتر، با اشاره به اينکه بسيج در روزهاي سخت انقلاب اسلامي، يار و مددکار اين نهال تازه ريشه گرفته بوده است، گفت: امروز، بسيج در هر جا که دستگاه هاو ارگان هاي دولتي و غير دولتي نيازمند نيروي متخصص، کارآمد و عمل گرا بوده است حضور داشته و براي سربلندي اين ميهن بدون چشمداشت گام برداشته است.

وي با بيان اينکه بسيجيان دهه آغازين انقلاب از جوشش و تحرک و عشق بيشتري نسبت به حضور در زمينه هاي بسيجي از خود نشان مي دادند گفت: صداقت و اخلاص رمز ماندگاري بسيج است که توانسته است اين شجره نيکو و طيبه را پس از ۳۴ سال همچنان پا برجاي نگه دارد.

اين مدرس دانشگاه ، بسيجي واقعي را حضرت زينب (س) عنوان کرد و گفت: امروز براي زنان ما شايسته‌ترين عنصر الگو و تدبير تبعيت حضرت زينب‌(س) است که با وجود سختي‌ها و دشواري‌ها در دوران مبارزات سیاسی  و فکری سعي بر تداوم حجب و حيا و شکوه عزت زنانه خود داشتند. در حالي که همه دشمنان اسلام منتظر رفتاري هيجاني، احساسي و مقطعي از حضرت زينب‌(س)‌ بودند، آن حضرت در نهايت تدين، دينداري ، عفاف ، حجاب و حفظ حريم تلاش نمودند و آبروي کاخ سلطنت يزيد و عوامل بني‌اميه را برده و فلسفه قيام عاشورا و کربلا را تبيين کردند.

فدايي، محوريت ولايت و پرهيز از چشمداشت و همچنين، عدم گرايش به جريانات سياسي خاص را از ويژگي هاي ممتاز بسيجيان در عصر حاضر دانست و بيان داشت: کمک به پيشرفت کشور، آباداني و تلاش براي ايجاد فضاي همدلي و مقابله با دشمنان نظام اسلامي از دغدغه هاي بسيجيان است.

اين مدرس بسيجي دانشگاه شهرکرد تاکيد کرد: انقلاب اسلامي ايران بدون نام امام راحل(ره) در هيچ جا شناخته شده نيست اما اين شخصيت عظيم الشان، بودن و ماندن انقلاب را در گرو بسيج و فرهنگ بسيجي مي دانستند و هميشه به بسيجي بودن خود افتخار داشتند.
انتهاي متن/ح


کد مطلب: 19091

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19091/بسيج-روح-آرمان-خواهي-ملت-هاي-ستمديده-نفير-خونخواهي-امت-حزب-الله-طاغوتيان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir