۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۱۹۰۱۲
فرماندار شهرستان اردل گفت:

دولت به پشتوانه بسیج، اشتغال زایی را رونق می دهد

محمد نوذری گفت:یکی از معضلات جامعه اشتغالزايي جوانان است که انشاالله به پشتوانه نيروهاي خدوم بسيج هرچه زودتر چراغ اشتغالزايي روشن خواهد شد.
دولت به پشتوانه بسیج، اشتغال زایی را رونق می دهد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، محمد نوذري روز گذشته در جمع ائمه جماعت و فرماندهان بسيج در شهرستان اردل اظهار داشت: امروز در تهاجم‌هاي گسترده فرهنگي دشمنان نظام و انقلاب و تحريم‌ها حفظ روحيه بسيجي دوران دفاع مقدس امري بسيار ضروري است.

نوذري با اشاره به خدمات ارزنده بسيج در هشت سال دفاع مقدس و سازندگي کشور، گفت: امروز تفکر بسيجي براي جهانيان الگوي اصلي مبارزه با زياده‌خواهي، زياده‌خواهان و دولت‌هاي استکباري است و توانست در بسياري از کشورها به ملت‌ها کمک کند و گواه اين ادعا ايستادگي رزمندگان فلسطيني در مقابل اسرائيل در جنگ‌هاي چند سال اخير، مقابله با تروريست‌ها در سوريه و عراق و ديگر کشورهاي اسلامي است که با تفکر بسيجي و روحيه ايثار به موفقيت دست يافتند.

وي در ادامه با اشاره به اقدامات وحشيانه گروهک تکفيري داعش در منطقه افزود: اين جريانات شوم تنها در راستاي تجاوز، ظلم، قتل و غارتگري و ايجاد اختلاف بين مسلمانان در منطقه به وجود آمده اند.

اين مسئول همچنین گفت: وابستگي نيروهاي گروهک تروريستي داعش به استکبار جهاني از شرط گذاشتن اخير آمريکا براي دولت عراق کاملا پيداست زيرا استکبار قصد دارد با اين گونه اقدامات امنيت رژيم غاصب اسرائيل را تامين کند.

فرماندار شهرستان اردل در پايان به خدمات ارزنده دولت تدبير و اميد اشاره کرد و افزود: دولت روحاني نگاه و بنايش توسعه دادن کشور است و يکي از معضلات جامعه که بسيار نمايان شده بحث اشتغالزايي جوانان است که انشاالله به پشتوانه نيروهاي خدوم بسيج هرچه زودتر چراغ اشتغالزايي روشن خواهد شد.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۱:۱۵

5 Jan 2020