کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس بنياد نخبگان استان چهارمحال و بختياري

ثبت بيش از 200 اختراع در استان/ آخرین مهلت حضور در جشنواره کوهرنگ پنجم آذر است

28 آبان 1393 ساعت 8:46

دکتر خداداد پیرعلی گفت: جشنواره منطقه اي نوآوري و شکوفايي کوهرنگ از ۱۸ تا ۲۱ آذرماه برگزار می شود و مخترعين تا ۵ آذر فرصت دارند تا با مراجعه به سايت chb.bmn.ir براي حضور در اين جشنواره ثبت نام کنند.


به گزارش جهان بین نیوز به نقل از خبرنگار بام ايران خبر خداداد پيرعلي در نشست خبري با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: شناسايي و ايجاد بستر قانوني لازم براي حمايت از نخبگان و مخترعين از مهمترين رسالت اين بنياد است.

پيرعلي از ثبت ۲۰۰ اختراع در استان خبر داد و گفت: از اين تعداد ۵۸ اختراع موفق به رتبه علمي در کشور شدند.

وي با اشاره به برنامه ها و فعاليتهاي اين بنياد تصريح کرد: از استان چهارمحال و بختياري ۶۹ نفر در المپيادها و ۳۸ نفر نيز در جشنواره‌هاي علمي بويژه خوارزمي رتبه کسب کرده اند.

پيرعلي اظهار داشت: تاکنون ۲۱ ميليارد و ۱۱۴ميليون ريال تسهيلات به نخبگان استان اختصاص يافته است.

وي افزود: فعاليت و اختراعات نخبگان استان منجر به جذب ۱۵۳ ميليون تومان در جشنواره هاي مختلف ۹۴۰ ميليون تومان اعتبار تجاري سازي شده است.

پيرعلي با اشاره به برگزاري جشنواره منطقه اي نوآوري و شکوفايي کوهرنگ از ۱۸ تا ۲۱ آذرماه سال جاري بيان داشت: مخترعين تا ۵ آذر با مراجعه به سايت chb.bmn.ir براي حضور در اين جشنواره ثبت نام کرده و ۱۸ تا ۲۱ آذر ماه زمان برگزاري اين جشنواره در استان اصفهان مي باشد.

وي اظهار داشت: در پايان اين جشنواره به صورت متمرکز طرح ها داوري خواهند شد و ۱۵۰ نفر از برگزيدگان به جشنواره منطقه اي کوهرنگ راه مي يابند.

پيرعلي گفت: جشنوارهاي منطقه اي بنياد ملي نخبگان در چهار استان چهارمحال و بختياري، اصفهان، مرکزي و قم به صورت دوره اي برگزار مي شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 19005

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/19005/ثبت-بيش-200-اختراع-استان-آخرین-مهلت-حضور-جشنواره-کوهرنگ-پنجم-آذر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir