کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

يادواره 230 شهيد شهرستان فارسان برگزار مي شود

24 آبان 1393 ساعت 13:56

امام جمعه فارسان گفت: ياد و خاطره شهدا در كشور بايد زنده بماند و هركس به هرنحوي‌كه مي‌تواند، بايد فرهنگ جهاد و شهادت را احيا كند


به گزارش جهان بین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده برگزاري يادواره شهدا را اقدامي بزرگ دانست و افزود: شهداي والامقام، به برگزاري اين يادواره ها، احتياجي ندارند.

امام جمعه فارسان ادامه داد: ياد شهدا موجب عنايت باريتعالي شده و كينه ها و اختلافات را از آدمي دور مي سازد بر همين اساس، ما به برگزاري يادواره شهدا نيازمنديم.

وي خاطرنشان كرد: شهدا مقام والايي دارند چراكه جان خود را در راه خدا تقديم كردند تا عزت و غيرت، زنده بماند.

وي اضافه كرد: ايران اسلامي با بهره‌مندي از فرهنگ جهاد و شهادت، از توطئه‌هاي دشمنان مصون است و موفقيت‌هاي بيشمار به دست آمده در بخش هاي علمي، نظامي، صنعتي و ... به بركت خون پاك و مطهر شهداست.

در ادامه فرمانده ناحيه سپاه فارسان از برگزاري يادواره ۲۳۰ شهيد شهرستان خبر داد و گفت: اين يادواره پنجشنبه ۶ آذر با حضور خانواده معزز شهدا، عموم مردم و مسئولين شهرستان برگزار خواهد شد.

ايرج پسند افزود: امروزه کشور ما از برکت خون شهدا در بالاترين جايگاه در سطح كشورهاي منطقه و حتي جهان قرار دارد.

وي تاکيد کرد: ياد و خاطره آن ها و فرهنگ شهادت هميشه بايد زنده بماند همانطور که خود شهدا زنده هستند، شهادت به مثابه خون در رگ يک جامعه ديني است اگر اين فرهنگ وجود نداشته باشد و شهيد و شهادت طلبي به پايان برسد آن جامعه مرده و بي ثمر است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 18947

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18947/يادواره-230-شهيد-شهرستان-فارسان-برگزار-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir