۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۱۸۸۳۹
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل:

مساجد دارای دو ویزگی سازندگی و سوزندگی هستند

مساجد دو ويژگي مهم دارند که يکي سازندگي و ديگري سوزندگي است، در سازندگي تربيت، تعالي، به کمال رساندن انسان‌ها و در نهايت عبوديت مطرح بوده و در سوزندگي از بين بردن رذايل اخلاقي و کمرنگ شدن آن در جامعه مدنظر است.
مساجد دارای دو ویزگی سازندگی و سوزندگی هستند
به گزارش جهانبین نیوز، قاسم همتي، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردل، صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اينکه تقويت و احياي کارکردهاي مهم مساجد مي‌تواند از رئوس برنامه‌هاي اعضاي کانون‌ها باشد، تصريح کرد: مساجد دو ويژگي مهم دارند که يکي سازندگي و ديگري سوزندگي است، در سازندگي تربيت، تعالي، به کمال رساندن انسان‌ها و در نهايت عبوديت مطرح بوده و در سوزندگي از بين بردن رذايل اخلاقي و کمرنگ شدن آن در جامعه مدنظر است.

همتي افزود: جوانان مسجدي و اعضاي کانونهاي مساجد بايد ولايتپذير و امام شناس باشند زيرا هرچه قدر پيوند جوانان مسجدي با امام عصر زياد باشد پيوند با نايب امام عصر بيشتر مي شود و بنابراين به دغدغه هاي مقام معظم رهبري توجه بيشتري مي شود.

وي با اعلام اينکه حضور کانون‌ها در مساجد ضروري است، يادآور شد: کانون‌ها بايد برخورد مناسب با اعضا داشته و در تربيت فکري جوانان و نوجوانان کوشا باشند.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اردل در پايان با بيان اينکه ظرفيت‌هاي مناسب فرهنگي از سوي دولت در دستگاه‌هاي اجرايي فراهم شده است، تصريح کرد: مسجد و کانون‌هاي فرهنگي هنري از اولويت‌هاي برنامه دولت براي غني‌سازي اوقات فراغت جوانان است و مديران مسئول بايد از اين ظرفيت‌ها به خوبي استفاده کنند تا شاهد تحقق منويات مقام معظم رهبري در سال جاري باشيم.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۲:۳۱

10 Jan 2020