کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطيب نماز جمعه شهر بروجن:

عاشوراي حسيني دريچه اي براي انتظار فرج /تکه تکه کردن کشورهاي اسلامي از اهداف پليد استکبار است

16 آبان 1393 ساعت 17:45

فرهنگ عاشورايي و انتظار به مراتب سهمناک تر و قوي تر از بمب هاي هسته اي صهيونيسم است و مسلمانان و شيعيان با اتکاء به اين فرهنگ غني، مي توانند توطئه هاي غرب و اسرائيل را خنثي کنند.


به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان با اشاره به اينکه هويت شيعه در غدير، عاشورا و انتظار خلاصه مي‌شود، اظهار داشت: اين وقايع، سه برگ پررنگ در شناسنامۀ ما ايجاد کرده است.

حسين نژاديان با بيان اينکه هدف اين سه واقعۀ مهم و اثرگذار تاريخي جلوگيري از انحراف و هدايت مسلمانان بوده است، افزود: انتظار فرج ادامۀ عاشورا و نيز انتظار حسين ديگري را کشيدن است و همچنين اين دو فرهنگ، يکي رمز حيات شيعه و ديگري رمز بقاي آن است.

وي واقعه عاشوراي حسيني را دريچه ‌اي براي انتظار فرج حضرت مهدي (عج) دانست و گفت: امام زمان (عج) منتقم و وارث حماسۀ بي نظير عاشوراي حسيني است و حضرت مهدي (عج) پرچم افتادۀ حسين (ع) را بر خواهد افراشت و آرمان هاي بلند او را تحقق خواهد بخشيد.

خطيب نمازجمعۀ شهر بروجن در بخش ديگري از خطبه ها تکه تکه کردن کشورهاي اسلامي بويژه سوريه و عراق را از اهداف پليد استکبار و غرب عنوان کرد.

حجت الاسلام حسين نژاديان خاطر نشان کرد: فرهنگ عاشورايي و انتظار به مراتب سهمناک تر و قوي تر از بمب هاي هسته اي صهيونيسم است و مسلمانان و شيعيان با اتکاء به اين فرهنگ غني، مي توانند توطئه هاي غرب و اسرائيل را خنثي کنند.

انتهاي پيام/


کد مطلب: 18803

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18803/عاشوراي-حسيني-دريچه-براي-انتظار-فرج-تکه-کردن-کشورهاي-اسلامي-اهداف-پليد-استکبار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir