کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین دبیر ستاد احیای امربه معروف ونهی از منکر استان:

راهپیمایی امر به معروف و نهی از منکر در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

8 آبان 1393 ساعت 12:35

همزمان با آخرین روز هفته امربه معروف و نهی از منکر،‌ راهپیمایی امر به معروف بعد از اقامه نماز جمعه همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می شود.


به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از خبرگزاری بسیج، سیف‌الله مطلبی اظهار داشت: فریضه الهی امربه معروف و نهی از منکر که یادگار ماندگان عاشورا و محرم حسینی است، یکی از راه های اساسی در نهادینه شدن فرهنگ ناب اسلامی در جامعه است.

مطلبی با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره)، گفت: هرچه داریم از عاشورا و محرم و صفر است و امربه معروف و نهی از منکر ضمانت اجرای احکام اسلامی و شعائر دینی و مذهبی در جامعه می باشد.

وی، یادآور شد: همزمان با آخرین روز از هفته امربه معروف و نهی از منکر، راهپمایی سراسری بعد از اقامه نماز جمعه در شهرهای مختلف استان برگزار می شود و بیانیه ستاد های امربه معروف و نهی از منکر در پایان راهپیمایی قرائت خواهد شد.

مطلبی، هدف از برگزاری این راهپیمایی را تجدید میثاق مؤمنین و نمازگزاران جمعه، با بزرگ آمر به معروف و ناهی از منکر، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام عنوان کرد و گفت: راهپیمایی مردم ولایتمدار شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری بعد از اقامه نماز جمعه از مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تا مقابل دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار و با قرائت بیانیه پایان خواهد یافت.

انتهای پیام / خ ز/


کد مطلب: 18665

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18665/راهپیمایی-امر-معروف-نهی-منکر-چهارمحال-بختیاری-برگزار-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir