کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در نشستی با استاندار انجام گرفت:

اختصاص بيش از 3 ميليارد ريال به شهر وردنجان

8 آبان 1393 ساعت 8:55

در نشستی با حضور فرمانداربن،شهردار و اعضاي شوراي اسلامي وردنجان با استاندار در استانداري بيش از سه ميليارد ريال به شهر وردنجان اختصاص داده شد.


به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از زنگ خبر، صبح امروز مسائل و مشکلات شهر وردنجان توسط فرماندار بن ،شهردار و اعضاي شوراي شهر وردنجان با استاندار در ميان گذاشته شد.

قاسم سليماني استاندار چهارمحال و بختياري در اين نشست از اختصاص اعتباري بالغ بر بيش از سه ميليارد ريال به شهر وردنجان خبر داد و گفت: يک ميليارد ريال جهت تکميل سالن ورزشي اين شهر ، يک ميليارد ريال نيز برای اصلاح معابر عمومي و همچنين يک ميليارد و پانصد ميليون ريال نيز براي فلکه ورودي شهر و پايان کار ساختمان آتش نشاني در نظر گرته شده است.

استاندار خطاب به مديران دستگاه اجرايي تاکيد کرد : درخصوص مطالبات به حق مردمي از جمله طرح طوبی و شبکه فاضلاب،باید به صورت جدی در دستور کار خود قرار قرار گیرد.

گفتني است در اين نشست ساختمان نيمه تمام آتش نشاني ، طرح چهار خطه شهرکرد بن داران ، طرح طوبا ، مشکل معابر عمومي ، سالن ورزشي و ساختمان مرکز بهداشتي درماني ، طرح فاضلاب و سنددار شدن اراضي اين شهر از جمله مشکلات اين شهر عنوان شد.

انتهاي پيام/ف/


کد مطلب: 18645

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18645/اختصاص-بيش-3-ميليارد-ريال-شهر-وردنجان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir