کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از امروز آغاز شد؛

حذف کد 0381و 0382 و جايگزيني کد 038

7 آبان 1393 ساعت 12:00

هشت رقمي شدن تمامي تلفن هاي استان و تبديل پيش شماره هاي استان به 038 حذف هزينه مکالمات بين شهري در استان را به دنبال دارد.


به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از بام ايران خبر، مظفر عزيزاللهي مدير مخابرات شهرستان شهرکرد گفت: اجراي هم‌کدسازي از امروز در ۱۶۹ مرکز تلفني سراسر استان انجام مي‌شود.

مظفر عزيزاللهي بيان داشت: ۶۰ درصد شماره تلفن‌ها در ۲۴ مرکز بدون تغيير هستند و در استان سعي شده است که با کمترين تغييرات طرح هم‌کدسازي انجام شود.

وي افزود: از اين پس کدهاي ۰۳۸۱ و ۰۳۸۲ حذف و کد ۰۳۸ جايگزين اين کدها در شماره تلفن‌هاي استان مي شود.

عزيزاللهي تصريح کرد: براي برقراري تماس با شماره‌هاي تلفن ثابت در داخل استان از هر شهر به شهر ديگري نيازي به گرفتن پيش شماره نمي باشد و کليه مکالمات در استان يکسان محاسبه مي گردد.

وي خاطرنشان کرد: براي تماس با هر يک از شهرهاي استان چهارمحال و بختياري از هر نقطه کشور فقط پيش شماره ۰۳۸ گرفته مي شود.

عزيزاللهي با اشاره به مزاياي اين طرح اذعان داشت: هشت رقمي شدن تمامي تلفن هاي استان و تبديل پيش شماره هاي استان به ۰۳۸ حذف هزينه مکالمات بين شهري در استان را به دنبال دارد.

وي گفت: مشترکان براي آگاهي از نحوه تغييرات و اطلاع رساني از اين طرح مي توانند به پورتال شرکت مخابرات استان به آدرس www.tci-chba.ir و www.tci-chb.ir مراجعه و يا با سامانه گوياي ۳۱۳۱ و تماس با ۱۱۸ يا ۱۸۱۸ از تغييرات اطلاع يابند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 18634

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18634/حذف-کد-0381و-0382-جايگزيني-038

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir