کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رييس بنياد شهيد شهرستان بن؛

يادواره شهداي روستاي لارک برگزار مي شود

7 آبان 1393 ساعت 11:00

يادواره شش شهيد روستاي لارک هشتم آبان ماه در اين روستا برگزار مي شود.


به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از زنگ خبر، اسماعيل اسماعيلي رئيس بنياد شهيد و امورايثارگران شهرستان بن گفت: همزمان با آغاز دهه محرم الحرام و عزاداري سيد و سالار شهيد اباعبدا... الحسين و تجديد ميثاق با آرمان‌هاي شهدا و امام شهيدان، يادواره شهداي روستاي لارک در پنجمين روز از ماه محرم برگزار مي شود.

اسماعيلي گفت: امروزه کشور عزيزمان ايران اسلامي از برکت خون شهدا و بسيجيان در بالاترين جايگاه در سطح كشورهاي منطقه و حتي جهان قرار دارد.

وي تصريح کرد: حضرت علي عليه السلام فرموده اند: "فتحه اله خاصه اولياء ،شهدا اولياء خاص خداوند هستند " و ما بايد براي آن ها و در حق آن ها برنامه ريزي کنيم و کار انجام دهيم.

اسماعيلي خاطرنشان کرد: برگزاري مراسم معنوي يادواره شهدا يکي از کارهايي است که اگر فراتر از توانمان انجام دهيم در حق شهدا و براي شهدا صورت گرفته است هر چند اين يکي از ابتدايي ترين کارهايي است که مي توانيم انجام دهيم اما برکات و فضائل خاص خودش را به همراه دارد.

وي تاکيد کرد: ياد و خاطره آن ها و فرهنگ شهادت هميشه بايد زنده بماند همانطور که خود شهدا زنده هستند، شهادت به مثابه خون در رگ يک جامعه ديني است اگر اين فرهنگ وجودنداشته باشد و شهيد و شهادت طلبي به پايان برسد آن جامعه مرده و بي ثمر است.

اسماعيلي در پايان گفت: روستاي لارک داراي شش شهيد است که تنها دو تن از اين شهيدان بزرگوار در اين روستا آراميده اند.

گفتني است: اين يادواره پنجشنبه هشتم آبان ماه بعد از نماز مغرب وعشاء در روستاي لارک باحضور خانواده معزز شهدا ،عموم مردم و مسئولين شهرستان بن برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام/ف/


کد مطلب: 18623

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/18623/يادواره-شهداي-روستاي-لارک-برگزار-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir