۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
کد مطلب : ۱۸۳۱۱
مدير آموزش و پرورش شهرستان اردل:

انجمن اولياء و مربيان در راستاي رفع مشکلات مدارس نقش منحصر به فردی دارند

همکاري دو نهاد اثرگذار خانه و مدرسه در قالب انجمن اوليا و مربيان ايجاد پيوند ميان خانه و مدرسه و حرکتي در راستاي رفع مشکلات دستگاه تعليم و تربيت براي کسب موفقيت هاي بيشتر است.
انجمن اولياء و مربيان در راستاي رفع مشکلات مدارس نقش منحصر به فردی دارند
به گزارش جهانبین نیوز، غلامرضا اميدزاده مدير آموزش و پرورش شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه از برگزاري انتخابات انجمن اوليا و مربيان در مدارس شهرستان اردل خبر داد و افزود: با همکاري و ارتباط مستمر انجمن اولياء با مسئولين و مربيان مدرسه مطمئنا سطح آموزشي و تربيتي فرزندانشان فراتر از انتظار خواهد بود.

اميدزاده با اشاره به اين که هدف از تشکيل اين انجمن تنها جذب کمک هاي مالي نيست افزود: این انجمن ها مي توانند با توجه به تخصص هاي مختلفي که دارند مدرسه را در حل مشکلات مختلف کمک کرده و اين موضوع در نهايت به نفع فرزندان و رشد و شکوفايي جامعه است.

وي در پايان افزود: افزايش سطح آگاهي خانواده، تقويت مشارکت اوليا و مربيان، برگزاري کلاس هاي آموزش خانواده، تصميم گيري در مورد کلاس هاي تقويتي و فوق برنامه وهمچنين نظارت در زمينه گردش مالي مدارس و تامين تجهيزات و نيازها از جمله وظايف انجمن اوليا و مربيان است.

گفتني است انتخابات انجمن اولياء در تاريخ 22 مهرماه با حضور 150نفر از اولياء و مربيان در دبيرستان دخترانه نجمه شهرستان اردل برگزار شد.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۶:۴۵

26 Dec 2019