کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مجلس:

حاضرم در غزه حضور پیداکنم و خدمات پزشکی ارائه دهم

8 مهر 1393 ساعت 11:47

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلمی با اعلام حمایت از کودکان غزه گفت: حاضرم در غزه حضور پیداکنم و خدمات پزشکی به کودکان این منطقه ارائه دهم.


دکتر حمیدرضا عزیزی نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین‌نیوز با اعلام حمایت از کودکان غزه، اظهار کرد: من هم به عنوان یک انسان و هم به عنوان یک نماینده مجلس حمایت خود را از کودکان بی‎دفاع غزه و فلسطین اعلام می‎کنم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‎کنم.

وی افزود: در کنار اعلام حمایت خود از مردم بی‎دفاع فلسطین، جنایات و حملات ددمنشانه اسرائیل غاصب را بار دیگر محکوم می‌کنم و امید دارم به زودی قدس شریف آزاد شود.

عزیزی تصریح کرد: بنده یک پزشک هستم و علاوه‎بر ارائه کمک مالی، حاضرم در غزه حضور پیدا کنم و به مردم آسیب‎دیده و بی‎دفاع این منطقه خدمات پزشکی ارائه دهم.

نماینده مردم اردل در مجلس شورای اسلامی در پیامی به کودکان غزه گفت: قلب همه ما برای شما می‎تپد و شما را همانند کودکان و فرزندان خود دوست داریم.

عزیزی خاطرنشان کرد: امید می‎رود روزی برسد که دنیا حقوق مردم غزه را درک کند و مدعیان دروغین حقوق بشر فقط با شعار مدعی حمایت از حقوق بشر نباشند و آن را در عمل نشان دهند.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 17995

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/17995/حاضرم-غزه-حضور-پیداکنم-خدمات-پزشکی-ارائه-دهم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir