کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام موقت جمعه شهرکرد:

طرح ائتلاف مبارزه با داعش در راستای منافع آمریکا است

28 شهريور 1393 ساعت 21:29

طرح ائتلاف علیه داعش در راستای منافع آمریکا و غرب است و ایران همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند هیچگاه وارد چنین ائتلافی نمی‏‌شود.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد با اشاره به طرح امریکایی اتئلاف علیه داعش اظهار کرد: در حالی که غرب و امریکا از عوامل اصلی تشکیل تروریسم در جهان هستند اما همواره ادعای مبارزه با تروریست را دارند و به این بهانه در امور کشورها دخالت می‎کنند.

وی افزود: طرح این ائتلاف در راستای منافع آمریکا و غرب است و ایران همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند هیچگاه وارد چنین ائتلافی نمی‏‌شود.

فاطمی، ایجاد فرقه‌های انحرافی را از مهمترین برنامه‌های امریکا در مبارزه با اسلام دانست و گفت: ایجاد و گسترش فرقه‌گرایی یکی از برنامه‌های دشمنان برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی است اما اکنون که خطر داعش آن‌ها را تهدید می‎کند درصدد نابودی و حذف این گروهک برآمده‌اند.

امام جمعه موقت شهرکرد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس اگرچه ویرانی‌های زیادی برای کشور به بار آورد اما دوران طلایی این مرز و بوم شناخته می‎شود و برکات زیادی برای کشور به همراه داشت.

فاطمی بر ضرورت تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در کشور تاکید کرد و گفت: در همین راستا دستگاه‎های فرهنگی و اجرایی باید تلاش خود را به کار گیرند و در هفته دفاع مقدس به نحو شایسته به این موضوع بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس همچنین بهترین فرصت برای انتقال ایثارگری‌ها و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان به نسل‌ جوان است.

فاطمی با فرا رسیدن مهرماه و بازگشایی مدارس اشاره کرد و افزود: امر آموزش و تعلیم و تربیت از مباحث اساسی و جدی کشور به شمار می‎رود که باید با جدیت از سوی متولیان امر پیگیری شود.

وی اظهار کرد: داشتن کشور آباد و سرافراز مستلزم داشتن آموزش و پرورش پویا و موثر است.

فاطمی ادامه داد: برهمین اساس معلمان وظیفه و رسالت خطیری را برعهده دارند و باید زمینه تربیت صحیح دانش‎آموزان را فراهم کنند.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 17713

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/17713/طرح-ائتلاف-مبارزه-داعش-راستای-منافع-آمریکا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir