کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسؤل دفتر نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري:

حاکم شدن فرهنگ غدير حل المسائل بسياري از معضلات جامعه است

26 شهريور 1393 ساعت 12:36

حاکم شدن فرهنگ غدير حل‌المسائل بسياري از معضلات جامعه است و ما بايد در تربيت خود و فرزندانمان از فرهنگ غدير غفلت نکنيم.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار بام ايران خبر حجت الاسلام  سيدمصطفي هاشمي در جلسه ستاد برگزاري دهه امامت و ولايت استان با اشاره به روايتي از امام علي(ع) بيان داشت: قيمت شما فقط بهشت است و اگر خود را کمتر از بهشت بفروشيد ضرر کرده ايد.

هاشمي با اشاره به روايتي تصريح کرد: امروز کسي که قدر و قيمت خود را نداند دچار خسران و ضرر شده است و فقير و بيچاره کسي نيست که به نان شب محتاج است و در اوج فلاکت زندگي مي کند بلکه کسي که ولايت علي(ع) و اهل بيت(ع) را نداشته باشد فقير واقعي است.

وي افزود: متاسفانه چون ما به نبود امام و حجت خدا عادت کرده ايم ديگر آنگونه که بايد دغدغه نداريم.

هاشمي اظهار داشت: ياران امام علي نظير ميثم تمار به ما آموختند که محبت و پايبندي به اسلام و ولايت در شرايط سخت و حساس هنر است و ما بايد اين هنر را در زمينه حفظ نظام و انقلابي که به سختي و با خون دلها به دست ما رسيده است را داشته باشيم.

وي با اشاره به روايتي از پيامبر(ص) در خصوص رسالت رساندن پيام غدير براي همگان بيان داشت: صحت همه امور به مسئله ولايت بستگي دارد.

رئيس دفتر نماينده ولي فقيه در استان افزود: يکي از بلاهايي که خداوند بر سر کساني که ابايي از گناه کردن ندارند نازل مي کند اين است که ولايت و محبت علي(ع) را از آنان مي گيرد.

هاشمي تاکيد کرد: حاکم شدن فرهنگ غدير حل المسائل بسياري از معضلات جامعه است و ما بايد در تربيت خود و فرزندانمان از فرهنگ غدير غفلت نکنيم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 17680

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/17680/حاکم-شدن-فرهنگ-غدير-حل-المسائل-بسياري-معضلات-جامعه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir