کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره قرآن آموزش و پرورش استان خبر داد

اجرای زنگ نماز و احیای دارالقرآن ها درمدارس استان در سال تحصیلی جدید

26 شهريور 1393 ساعت 9:37

رئیس اداره قرآن ، نماز و عترت آموزش و پرورش استان از اجرای زنگ نماز و احیای دار القرآن ها به عنوان مهمترین برنامه های این اداره در سال تحصیلی جدید یاد کرد.


به گزارش جهانبین نیوز، مهدی رحمتی در جمع معاونان پرورشی مناطق آموزشی استان ضمن تشریح مهمترین برنامه های اداره قرآن و نماز در سال تحصیلی جدید گفت: اجرای زنگ نماز و احیای دار القرآن ها از مهمترین برنامه های ما در سال تحصیلی جدید است.

وی با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان ، به عنوان سال توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز نامگذاری شده است، افزود: این عنوان وظیفه خادمان به ساحت نورانی نماز را سنگین تر می نماید .

رحمتی از همه مسئولان پرورشی مناطق اموزشی و مدارس استان خواست تا اهتمام ویژه ای به نماز جماعت در مدارس داشته باشند و خاطرنشان کرد: برنامه زمان بندی کلاس ها با محوریت زنگ نماز به مدارس استان ارسال شده است.

وی از همه مدیران مدارس استان خواست تا اجرای زنگ نماز ، احیای دار القرآنها ، آموزش عملی نماز و آشنایی دانش آموزان با مرجعیت ، مسابقات قرآن و نماز و جشن شکوفایی را از مهمترین برنامه های قرآنی خود در برنامه سالانه مدرسه قرار دهند.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 17673

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/17673/اجرای-زنگ-نماز-احیای-دارالقرآن-درمدارس-استان-سال-تحصیلی-جدید

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir