۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۱۷۲۶۲
در بیانیه سپاه استان به مناسبت پیروزی غزه آمده است:

پیروزی غزه سرآغاز تحولات راهبردی تعیین‌کننده در آینده جهان است

سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با صدور بیانیه، پیروزی مردم و رزمندگان شجاع غزه در جنگ ۵۱ روزه با رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و آن را سرآغاز تحولات راهبردی تعیین‌کننده در آینده جهان اسلام دانست.
پیروزی غزه سرآغاز تحولات راهبردی تعیین‌کننده در آینده جهان است
به گزارش جهانبین نیوز، در بیانیه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام آمده است: پیروزی مقاومت مردم فلسطین بر رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی در جنگ ۵۱ روزه، سرآغاز تحولات راهبردی تعیین کننده در آینده جهان اسلام و آزادی قدس شریف از چنگال اشغالگران قبله نخست مسلمین است.

در بخش دیگری از این بیانیه، آمده است: اتحاد و ایستادگی مردم مظلوم غزه و رزمندگان مقاومت حماس و جهاد اسلامی، نقطه عطفی در تاریخ فلسطین شد که هرگز فراموش نخواهد شد و خانه عنکبوتی رژیم جعلی اسرائیل ر ا به لرزه درآورد.

این بیانیه می افزاید: همانگونه که خداوند متعال در سوره عنكبوت مي‏فرمايد: «مَثَلُ الَّذِينَ اتَّخَذُوا مِنْ دُونِ اللَّهِ أَوْلِياءَ كَمَثَلِ الْعَنْكَبُوتِ اتَّخَذَتْ بَيْتاً وَ إِنَّ أَوْهَنَ الْبُيُوتِ لَبَيْتُ الْعَنْكَبُوتِ لَوْ كانُوا يَعْلَمُونَ»؛ گنبد آهنین و سپر دفاع موشکی رژیم صهیونیستی نیز یارای دفاع از این آدم کشان تاریخی را در برابر سجیل های سپاه اسلام ندارد و این جنگ ۵۱ روزه، پوشالی بودن قدرت نظامی اشغالگران قدس عزیز را به جهانیان نشان داد و این نکته اساسی را اثبات کرد که تئوری امنیت صهیونیست ها، آن هم به بهای ریخته شدن خون و از بین رفتن امنیت و آسایش دیگران، آرزویی محال است.

در این بیانیه تأکید شده: بی شک، پیروزی بزرگ رزمندگان فلسطینی در جنگ غزه، مرهون ایثار،‌ازخودگذشتگی، وحدت، مقاومت و اراده ملی و یکپارچگی جبهه مقاومت فلسطین در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت و حضور پرشور امت اسلام در صحنه برای دفاع از مظلومین نوار غزه است.

در بخش پایانی این بیانیه، با تبریک پیروزی غرورآفرین مقاومت اسلامی فلسطین به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)،‌ آحاد امت اسلامی بویژه مردم مقاوم غزه و رزمندگان عزیز و مجاهد حماس و جهاد اسلامی و تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهدای مقاومت در جنگ ۵۱ روزه، بر لزوم هوشیاری همه جانبه در برابر توطئه های استکباری علیه اسلام و مسلمین، تأکید شده است.

انتهای پیام / خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۵۰:۳۷

29 Dec 2019