کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار سامان تاکید کرد

ضرورت راه‌اندازي بازارچه دائمي در شهرستان سامان

5 شهريور 1393 ساعت 7:58

شهردار سامان بر ايجاد و راه‌اندازي بازارچه دائمي در شهر سامان به عنوان قطب گردشگري کشور تاکيد کرد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، نشست ساماندهي و ايجاد بازارچه دائمي در سطح شهرستان سامان به رياست يزدان آقاخاني و مسئولان و دستگاه‌هاي مرتبط در سالن اجتماعات شهرداري برگزار شد.

يزدان آقاخاني با بيان اينکه شهر سامان به عنوان قطب گردشگري استان به علت نداشتن بازارچه و نمايشگاه در شناخت وعرضه توليدات ومحصولات باغي خود در جذب اکثريت گردشگران استان هاي کشور نتوانسته گامي در اين زمينه بردارد، گفت: وجود غرفه ها و دستفروشان در سطح شهر و جاده هاي ارتباطي شهر سامان با روستاهاي اطراف باعث ازبين رفتن وجهه و زيبايي شهر شده است.

وی افزود: برهمین اساس با ايجاد و برپايي اين نمايشگاه به صورت شبانه‌روزي شاهد کاهش معضلات اجتماعي و رونق اقتصادي و عدم وجود ترافيک و نيز کنترل و نظارت در اين رابطه خواهيم بود.

آقاخانی ادامه داد: زمين اين نمايشگاه به متراژ ۶ هزار و۵۰۰ متر از آقاي ايرج شيخ به صورت رايگان در اختيار اين نهاد به مدت یک سال قرار گرفته است.

شهردار سامان از ايجاد سه بازارچه در ۳ نقطه از شهرستان، از جمله ورودي شهرستان، سه راهي هتل و در روستاي شوراب صغير که با همکاري اعضاي شوراي شهر و تعاوني دهياران درسالن ورزشي روستاي شوراب صغير در حال راه اندازي‌ست خبرداد و گفت: در هفته آينده اين غرفه‌ها افتتاح خواهد شد.

آقاخانی از اصناف، سرمايه‌گذاران، کارشناسان و ادارات و دستگاه‌هاي دولتي در برپايي و ايجاد هرچه بهتر اين بازارچه دعوت کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 17214

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/17214/ضرورت-راه-اندازي-بازارچه-دائمي-شهرستان-سامان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir